Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Meillä muu poppoo vielä nukkuu . Taidan itse alkaa kattelee tuota Liisa Ihmemaassa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
tääl on samat suunnitelmat,
lettuja aattelin paistaa tänään,
mut näin aikaisin en edes viä jaksa ajatella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
No minä taas laitan kohtapuoliin hellaan tulta, niin siinähän noita samalla paistelee...
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
No minä taas laitan kohtapuoliin hellaan tulta, niin siinähän noita samalla paistelee...
kuullostaa hyvältämeillä tuollaista luksusta vaan kesällä möksällä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
![]()
No jos se luksusta on, että täytyy pistää pesään tulta, että kämppä vähän lämpenee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lapset katselevat lastenohjelmia ja itse mietin, että jaksaisiko noille paistaa lettuja näin itsenäisyyspäivän kunniaksi...
![]()
No jos se luksusta on, että täytyy pistää pesään tulta, että kämppä vähän lämpenee...![]()
no juu, se vähän riippuu... meille luksusta, teille arkea ja varmaan luksuksesta kaukana... =) kyl musta puuhella olis näin talvella varsin kiva lisä tähän meidänkin kotiin... vaikka en mä silti sähkölämmityksestä luopuis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ette vissiin kun nettiyhteyskin pelaatakalla meilläkin pääosin talvella lämmitetään, paljon kivempaa lämpöä kuin pattereista, liian kuivaks menee sisäilma jos pelkät patterit höökää...
mut voiks olla parempaa herätystä ruusalle!! nam!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ette vissiin kun nettiyhteyskin pelaatakalla meilläkin pääosin talvella lämmitetään, paljon kivempaa lämpöä kuin pattereista, liian kuivaks menee sisäilma jos pelkät patterit höökää...
mut voiks olla parempaa herätystä ruusalle!! nam!!!![]()
Ruusalle ei ole hyvää herätystä...
Parasta kun saisi nukkua...![]()