Mitä mun pitää tehdä? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Että näin

Vieras
Oon siis sinkku, äiti ja ylipainoinen. Paljon.
Mulla on deittiprofiili, jossa kasvokuva. Ja profiilissa sanon olevani ylipainoinen.
Mutta ilmeisesti se jätetään lukematta tai ajatellaan että mulla on ylipainoa pari kiloa. Kasvokuvasta kun totuutta ei näköjään huomaa.

Ja mä oon saanut viestejä kivan oloisilta miehiltä, mutta aina jossain vaiheessa ne kirjoittaa että naisen pitää olla kurvikas ja normipainoinen.. ja ne siis olettaa että mä oon sitä samaa. Mut kun en mä ole. Pitääkö mun jo ekaan aloitusviestiin (tai jopa profiiliini) kirjoittaa että hei, olen tosi läski?

:(

Mua masentaa koko juttu.

Ja joo, vois laittaa kokovartalokuvan, jos ois semmoinen. Ei ole.

Varmaan kannattaa laittaa heti aloitusviestiin tai jopa siihen profiiliin että normaalipainon vinkujat älkää vaivautuko. Noissahan saa muuten tuhat turhaa vastausta.

voin kertoa, että miehet ei aina tiedä mikä on "normipainoinen" ja mikä "ylipainoinen". Sinuna mä vaan jatkaisin deittaiulua ja sitten kun tapaatte niin oot jo hurmannu ne miehet niin ettei niitä muutama kilo enää haittaa ;) Siis ihan oikeasti, ei ne miehet tosiaankaan aina tiedä mistä ne puhuu kun kyse on naisen painosta!

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;22469729:
Ei pysty. Ei ole kameraa ja mun kännykän kamera on ihan syvältä. Pikseleitä kai hädin tuskin 1. Joten voit vaan kuvitella millaisia otoksia sillä tulee (pimeitä ja epäselviä).

Sulla on varmasti kavereita joilla on kamera.
Ja ihan ok kameran saa nykyään viidelläkympillä.

Yhteistyössä