Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Cassyputin kroppa!!![]()
Muistan myös....ja muistan heidät jotka tapasin juuri :heart: mutten kerro asioita joista juteltiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Cassyputin kroppa!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:minnuu ei muista kukaan, olen niin hajuton mauton ja väritön täällä taustalla :ashamed: ja oikeastaan hiton hyvä niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noo:tää ap...kovin paljon tuntuu yhelle ihmiselle tapahtuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noo:tää ap...kovin paljon tuntuu yhelle ihmiselle tapahtuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Mä muistan aina vaan samat nikit mutten mitään erityistä heistä. Bootypeppi, Åbo, Huumekoira, Pikkuinkkuli, Grace, Lilii jne. Mä oon tylsä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Liliin kanssa on ollut "henkevä" keskustelu aikoinaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Liliin kanssa on ollut "henkevä" keskustelu aikoinaan....
Onko? :xmas:
Ei varmaan sutinapinoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:tytsi89 on nuori lapseton ihminen, lukiolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:tytsi89 on nuori lapseton ihminen, lukiolainen
Ei kai nyt 21-vuotiaat lukiolaisia enää ole. Tais opiskella jotain kasvatustieteitä, eli yliopistossa varmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:Scarlett taas on rennon lepsee? Toisinaan kiivastuu kauheesti ja kipinät sinkoilee
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä muistan mm. Scarlettin saunan