Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Los Angela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huumekoira: Uskaltaa sanoa mielipiteensä ja ihan kiva
Kowalski (Åbo): näyttää itsestään vain sen itsevarman ja erehtymättömän puolen
Timppa: Hyvin sosialistiset mielipiteet
Lunatic: nimimerkkinsä mukainen

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mä muistan aina vaan samat nikit mutten mitään erityistä heistä. Bootypeppi, Åbo, Huumekoira, Pikkuinkkuli, Grace, Lilii jne. Mä oon tylsä :snotty:

Peesi :xmas:

Ja sit muistan tyhmiä ja ankeita yksityiskohtia esim. yksi palstalla käyttää aina pikkuhousunsuojia, koska muuten valuu koko ajan :x Oikeasti, don't wanna know. :|

No hm...
Kukaan ei mua muista täällä mut ite muistan jotaki...

Aurinkokunnalla on paljon lapsia :)
Åborginaali tms. on vähän töykee...
Scarlett taas on rennon lepsee? Toisinaan kiivastuu kauheesti ja kipinät sinkoilee :laugh:
Katja87:lla on lapsi toisen miehen kanssa

Kuka se oli se jolle joku täältä soitti ambulanssin? Ajeli autolla jossain mettätiellä ja jotain

tytsi89 on nuori lapseton ihminen, lukiolainen

Keittiksen pieneksi koiraksi itseään luuleva malamuutti(vai husky?) söi puisen kapustan- Keittis askarteli siitä palstaprojekti- ketjussa keittiövälineviikolla.

Huuhkajatar lupasi joskus ottaa koulutukseen palstalaisten miehet.

Pamppelsson potee laillani emetofobiaa eli oksennuskammoa.

Niin ja Ewi on joku ihmeen sekopää palstaprovo :D

Provo hävis palstalta kun tytär sai yllärivauvan (ei tienny oottavansa ja oli jo toosi pitkällä) tais jäädä hoitamaan sitä lasta... Missähän tyttö lie ite

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:
Scarlett taas on rennon lepsee? Toisinaan kiivastuu kauheesti ja kipinät sinkoilee

Son mun luantoni. :snotty: :xmas: En mä enää ole tavaroita nakellut niin kuin joskus muutama vuosi sitten tein kun tappelin silloosen miehen kanssa. :saint:

Yhteistyössä