Mitä muistat minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chala

Aktiivinen jäsen
04.06.2008
15 887
1
36
Nyt on sellainen sopiva "henkinen itsemurha" -olo, joten ladatkaapas mitä muistatte musta, tai saa sanoa ihan rehellisiä mielipiteitäkin vaikkei mitään mistään tietäisi :D
*avaa sontikan ja menee valmiiksi sikiöasentoon pöydän alle*

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
En mitään. Nikin olen nähnyt mutta ei sano mulle mitään. Mutta elä ota ittees, mä harvemmin muistan kenestäkään mitään :ashamed: :D

minä muistin viime viikolla sinun nikkisi kun näin auton jonka rekkari oli CHF.

liikaa palstailua, you think ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
En mitään. Nikin olen nähnyt mutta ei sano mulle mitään. Mutta elä ota ittees, mä harvemmin muistan kenestäkään mitään :ashamed: :D

Sun kannattais ehkä oikeesti miettiä palstataukoa :D Mutta myötähäpeässäni tunnustan että mulla tulee usein vaikka mitä nikkejä mieleen täältä ihan ilman syytäkin ja palstan asiat elää päässä välillä ihan omaa elämäänsä :D Muutaman vuoden tauko vois olla paikallaan.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:
En muista varsinaisia juttuja mutta mieleen oot silti jääny positiivisessa mielessä...
Ehkä toiselta palstalta tosin enemmän jääny mieleen (muistaakseni kirjotat ainakin samalla nikillä) ;)

Ohops. Juu enköhän se minä ole :) Milläs nimimerkillä sä siellä palstailet? Oletan että tarkoitat sitä yhtä hieman tuoreempaa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:
mä muistan kyllä nickejä mut en mitään nickeistä. ...no ehkä ihan pari juttua jääny joistain päähän, mutta todella vähän.

Vähän sama homma. Joistain on jäänyt mieleen näitä hieman negatiivisempia asioita joita täällä vatvotaan kuukaudesta toiseen.. Ja jotkut tietty hyvistä jutuista, mutta niitäkin on aika vähän :/

Yhteistyössä