Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:no sä kirjotat niitä hyviä tarinoita....
mun on vähä paha sanoo......
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:En mitään. Nikin olen nähnyt mutta ei sano mulle mitään. Mutta elä ota ittees, mä harvemmin muistan kenestäkään mitään :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:En mitään. Nikin olen nähnyt mutta ei sano mulle mitään. Mutta elä ota ittees, mä harvemmin muistan kenestäkään mitään :ashamed:![]()
minä muistin viime viikolla sinun nikkisi kun näin auton jonka rekkari oli CHF.
liikaa palstailua, you think ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksi oi miksi:Miksi haluaisit jäädä kaikkien mieleen?
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:En muista varsinaisia juttuja mutta mieleen oot silti jääny positiivisessa mielessä...
Ehkä toiselta palstalta tosin enemmän jääny mieleen (muistaakseni kirjotat ainakin samalla nikillä)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Turha tyyppi olet, koska ei ole kenelläkään mitään muistikuvaa sinusta
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:En mitään. Nikin olen nähnyt mutta ei sano mulle mitään. Mutta elä ota ittees, mä harvemmin muistan kenestäkään mitään :ashamed:![]()
minä muistin viime viikolla sinun nikkisi kun näin auton jonka rekkari oli CHF.
liikaa palstailua, you think ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:mä muistan kyllä nickejä mut en mitään nickeistä. ...no ehkä ihan pari juttua jääny joistain päähän, mutta todella vähän.