Alkuperäinen kirjoittaja minä :Rankkaa sinulla on. Kun aloin lukemaan ketjua, ajattelin että sinun pitäisi kertoa tästä miehen vanhemmille ja/tai sisarruksille, joiden tehtävä olisi auttaa miestäsi. Ikävä kyllä sitten luin eteenpäin ja ilmeni, että sieltä suunnasta on mallit saatu ja apua ei ole odotettavissa. Todella ikävää... Itse yrittäisin thedä asiasta kuitenkin mahdollisimman julkisen ja kertoisin esim. hänen kavereilleen tai kenelle tahansa, joka miehestä välittää. Tällä lailla saisi sitä vastuun pois itseltä.
Niin ja muista vielä, että itsemurhalla uhkailu on yksi erittäin vahva henkisen väkivallan muoto, millä yritetään saada toinen ihminen toimimaan oman tahdon mukaisesti!
Aivan, miehen isä on ihan rapajuoppo itsekin ja on kyllä häntäkin etsitty vaikka mistä aikoinaan kun uhkasi virittää pommin talonsa kellariin ja ajelee tuolla kännissä ties millasissa aikeissa.. Nyt kun exä ryyppää sen kanssa yhdessä niin tyhmyys tietenkin tiivistyy :'(
Miehellä on yksi ainoa kaveri jonka kanssa on pyörinyt, ja hän ei minulle vastaa viestiin eikä puhelimeen, ei ole pitkään aikaan vastannut, kun mies on hänelle (niinkuin sukulaisilleenkin) iskostanut että minä olen huora ja rikkonut meidän perheen.. Ovat siis kaikki järjestelmällisesti miehen "puolella" ja tuskin kukaan minua edes uskoisi jos kertoisin miten asiat oikeasti menivät..
Exän äitikään ei minulle normaalisti soita koskaan, nyt soitti kysyäkseen että olenko kuullut siitä mitään kun olivat tosiaan uhanneet eilen sillä seinäänajamisella.. Hänkin on minulle suoraan sanonut, että minä olen poikansa elämän pilannut. Tekee tiukkaa olla uskomatta sitä jo itse, kun joka puolelta sitä niin toitotetaan..