N
niinon
Vieras
Ero tuli miehen kanssa yhteisen vuoden jälkeen.. Ei ole pitkä aika, mutta tilanne on vaikea kun on tunteita vielä. Mies ei sopeutunut minun lapsiini, vaikka hänellä itselläänkin lapsi. Nyt sillä menojalka vipattaa, sanoo ettei tosiaankaan aio ketään uusia katsella, mutta baarissa on ollut erosta lähtien, monta päivää. Laittelee viestiä kuinka vaikeaa hänelläkin on ja on ikävä. Mutta molemmat olemme sitä mieltä, ettei siitä mitään tule ainaisten riitojen ja olosuhteiden vuoksi, hän ei halua asettua. Hänellä on alkoholiongelma, joka pysyi aisoissa ollessaan minun kanssa. Hänhän piti minua pahana, kun en antanut mennä kuten huvittaa ja nyt ottaa näköjään kaiken takaisin, kun vihdoin saa mennä ja tulla miten vain. Mua vähän pelottaakin, pärjääkö hän, kuinka pahaksi tuo ongelma menee. Mutta eikai se mun ongelma ole? En halua langeta niihin takaisin itkuihin, jotka täysin varmasti jossain vaiheessa tulee. Olen tehnytt sen monta kertaa ennen. Miten saan päähäni, että minun ja lasten on parempi ilman häntä, minun täytyy olla nyt yksin, miten voin olla ajattelematta tuota miestä jonkun toisen kanssa jne.... Paskaa tämä kyllä on