Mitä mies meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa

Vieras
Olemme tahoillamme eronneet reilut 30:et, seurusteltu ollaan puolitoista vuotta. Muuten kaikki on välillämme hyvin, paitsi on yksi asia joka puoleltani hiertää suhdetta toisinaan kovastikin. Ko. mies salaa suhteemme lapsiltaan/exältään/sukulaisiltaan/ystäviltään, siis lähes kaikilta. Minun hän on halunnut kertovan meistä minun puoleltani taas 'kaikille', kun en meinannut kertoa, niin hän hermostui, että enkö merkitse hänelle mitään? Mutta mites se on toiste perin.. Asiasta on puhuttu ja riidelty monta kertaa, mutta mihinkään se ei ole lopulta johtanut. Minä en ymmärrä tilannetta, ymmärtääkö joku? Itse olen sitä mieltä, että hän ei halua kanssani enempää kuin mitä nyt on ja siksi ei kerro minusta kenellekään. Kun sanon tuon hänelle, asia ei tietenkään ole näin, miten edes voin kuvitella?! Niin.. miten voin kuvitella, helposti!

Meinaa sitä mielestäni ettei taida liiemmälti sinua vakavasti ottaa/et ole sen arvoinen että viitsisi esitellä suvulle ym.Aika selvää pässin lihaa.Olet "mukava olemassa" mutten niin mukava että viitsisi sinua "valittuna kumppanina"näytellä muille.Ilmeisesti on jossakin välissä "jättämässä sinua radalle",ei kuulosta ainakaan pysyvältä parisuhteelta/tulevaisuudensuunitelmat hakusessa vähintäänkin :D

äläs nyt, ei se välttämäti mitään tarkoita. saattaahan olla, että miehellä on joku ihan muukin syy asiaan. jos sukulaiset on vaikka semmosia, ettei niille uskalla kertoa ennenkuin häitten kynnyksellä. ystävät nyt on tietysti eri asia, mutta ovatko hänen ystävänsä sellaisia läheisiä, joille puhutaan tyttöystävistä.. miehet kun on silleen vähän outoja, ettei ne välttämättä puhu keskenään kuin jostain urheilusta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 17:07 vieras kirjoitti:
äläs nyt, ei se välttämäti mitään tarkoita. saattaahan olla, että miehellä on joku ihan muukin syy asiaan. jos sukulaiset on vaikka semmosia, ettei niille uskalla kertoa ennenkuin häitten kynnyksellä. ystävät nyt on tietysti eri asia, mutta ovatko hänen ystävänsä sellaisia läheisiä, joille puhutaan tyttöystävistä.. miehet kun on silleen vähän outoja, ettei ne välttämättä puhu keskenään kuin jostain urheilusta...

Siis jos asiaa pidetään SALASSA ,kellekään ei kerrota vaikka asia on otettu usein esille/siitä riidelty.Tietää että naista LOUKKAA niin selkärankainen MIEHEKÄS oikea mies esittelee kumppaninsa ilman KYRÄILYÄ näin kyllä on...Jos VAKAVISSAAN SUHTEESSA ON!se on sitten taas asia erikseen onko... :kieh:

Minunkin mielestäni vakavissaan oleva mies esittelee kumppaninsa perheelle ym. Ymmärrän toki, jos suhde on suht tuore ja vielä tutustutaan, mutta montaa kuukautta en odottelisi. Ystäväni veli eli avoliitossa ja oli naimisissa samaan aikaan toisaalla... oletko varma, että hän on oikeasti, virallisesti eronnut? Kai se miehesi on jonkin syynkin sinulle sanonut, miksi ei halua esitellä?

Kyllä hän on oikeasti eronnut. Ja en tosiaan käsitä että aikuinen eronnut mies käyttäytyy näin. En ole saanut kuin ympäripyöreitä vastauksia ja selityksiä. Jotenkin tuntuu, että hän pelkää mitä ihmiset ympärillä sanovat (niin olen ymmärtänyt), haloo... olemme ruvenneet tapailemaan hänen asumuseron aikaan. Olen myös laittanut stopin suhteelle tämän takia jo muutaman kerran, hän on aina puhunut minut takaisin. Mietin tässä, että kauanko tuhlaan elämääni tälläiseen suhteeseen, jossa toisen ajatuksista ei tiedä tuon taivaallista. Kai se olisi laitettava mies selkä seinää vasten, sittenhän sen näkee. Hävettää kun äitini aika ajoin kyselee, että olenko käynyt tapaamassa tämän miehen vanhempia, että millaisia he ovat ja mitä pidän lapsista.. no se on saanut kanssa selityksiä osakseen, en ole kehdannut tunnustaa, että en ole heitä edes tavannut, kun he ei tiedä minusta mitään!

Selvästi mies pitää porttia auki entiseen elämään, takaisin perheensä luo kun vaan exä ottaisi..
Pitää sinua "kivana leluna sängyn alla". Lapsia ei anna sinun tavata etteivät kertoisi äidilleen isän uudesta ystävästä. Sukulaiset sama juttu.

Sepon vastauksen 'voimalla' eilen illalla otin asian puheeksi ja tein selväksi, että jos suhteessamme ei tapahdu muutosta, niin minä lähden, tällä kertaa lopullisesti. Tuntui että asia vihdoin meni perille. Tuntuu, että oman itseni kunnioitus on ollut kateissa, mutta se löytyi. Kiitos. Jään odottelemaan mitä tapahtuu ;)

Pysy vaan sitkeästi kiinni omassa kannassasi! Kadut vaan jälkeenpäin, jos et pidä itsekunnioituksestasi kiinni. Hyvää jatkoa sinulle, joka tapauksessa! Ja kerrohan miten tuossa kävi...! :hug:

Eilen olin syömässä tämän miehen ja hänen lastensa luona, sen jälkeen vietiin lapset mummulle ja vaarille ja lähdettiin leffaan, siinä pihassa sitten tapasin miehen vanhemmat, kahville pyysivät, mutta sovittiin että joku toinen kerta, oli kiire..

Olo on jotenkin epätodellinen :) Ajattelin, että hän olisi puhunut ensin lapsille minusta ja olisin tavannut heidät sitten myöhemmin, mutta.. en valita.

Sain äsken kuulla, että ex-vaimo oli soittanut ja haukkunut miehen alimpaan #&%?$!*, kun oli uskaltanut minut tuoda julkisesti 'esille' hänelle olisi kuulema käynyt, että tietää minun olemassa olon, mutta ei minua olisi tarvinnut ottaa miehen ja lasten elämään. Että näin..

Meillä suhteen alku oli hyvin samanlainen. Mies ei uskaltanut tehdä sitä, eikä tätä ettei ex vain olisi suuttunut... Kyllähän se otti päähän!!!
No, mies pihalle ja siitähän se singahti suoraan ex:n luo asumaan, koska "mihin hän muualle olisi mennyt???".. Heh heh.. vuokra-asuntojahan ei ole keksitty...
Sieltä se sit taas poikkeili minun luonani ja oli muka judossa. Tiesittekö, että judokin saa "hikiseksi" kastelemalla sen..hih.. pakkohan se oli märäksi saada, ettei ex arvaisi totuutta..
Tätä jatkui ja jatkui...ihme veivauksia suuntaan ja toiseen. Ja minun olisi pitänyt olla koko ajan kotona odottamassa, koska herra suvaitsee saapua. MUTTA: minäpä EN ollut ja sekös otti herraa päähän...(mustis).. :laugh:
Lopputuloksena kaikkien kuvioiden ja seitsemän vuoden jälkeen ollaan kaikki jotakuinkin hyvissä väleissä keskenämme..
Aina välillä mietin kannattiko, mutta kun katsoo kuinka hyvin muksut tulevat toimeen keskenään ja ovat kaikille rakkaita, niin eiköhän se kannattanut... :)

Yhteistyössä