Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Mitä olette mieltä? eli minulle ja miehelleni syntyy lapsi millä hetkenä hyvänsä, viikkoja on jo 41 :) Mutta sitten asiaan..Meillä on jo pitkään mennyt todella huonosti..Riidellään erittäin paljon kaikesta.. :ashamed:
Ennen raskautta ei ollut näitä ongelmia..Nautimme silloin toisistamme mutta nyt vaan ollaan ja riidellään...Olemme puhuneet tästä paljon ja yrittäneet keksiä ratkaisuja. Nyt on muutaman päivän aikana mennyt rauhallisemmin, olen itsekkin nyt tosissaan yrittänyt ja eipä olla riideltykkään samallalailla kun viellä viime viikolla.. :)
Me todella rakastetaan toisiamme ja olemme valmiita tekemään mitä vaan että saamme olla yhdessä :heart: Välillä vaan toivo ja usko katoaa.. :ashamed:

Niin haluaisin kuulla mielipiteenne siitä onko meidän suhteemme lopussa viimeistään kun lapsi syntyy vai onko toivoa paremmasta? :\|

Kiitos =)

No älkää hyvänen aika ainakaan juuri nyt erotko kun lapsi on noin tulollaan. Ottakaa aikalisä näistä aatoksista. Naisella hormonimyrsky vaikuttaa raskausaikana ja sen jälkeenkin vielä pitkään - käsittääkseni on aika tavallista, että perheissä riidellään näissä elämäntilanteissa tämän vuoksi vähän enemmän. Miehesi olisi se nyt kestettävä "kuten mies". Sinä sentään kannat uutta elämää sisälläsi. Teidän yhteistä lasta.

Minusta teillä ei ole nyt oikea aika miettiä tällaisia. Hoitakaa nyt yhdessä uusi elämän alku maailmaan ja katsokaa asiaa uudelleen n. puolen vuoden kuluttua aikaisintaan.

joo tiedän että pitäis nyt keskityä vaan vauvan tuloon mutta olen vähän sellanen ihminen että kun joku asia vaivaa niin siihen pitää saada joku päätös tai selko miten asiat on..Muuten se häiritsee jatkuvasti ja en pysty keskittymään mihinkään! :ashamed:

Yhteistyössä