Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni-m-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Alkuun pakko sanoa että onpa todella pelottavaa että heti aletaan tarjota narsismia tai persoonallisuushäiriötä jos jollakulla on huonoja puolia. Aika vaarallista puuhaa!"

On minunkin pakko sanoa, että tarjosit sinäkin neuroottista ongelmaa miehelle. En silti voi muuta kuin onnitella, jos takaa ei löydy persoonallisuushäiriötä tai narsismia. Mutta koska keskusteluyhteys on saatu ja mies pystyy tunnistamaan käytöksensä, niin pelkoni oli kai turha. Mutta tuo keskustelu asiasta kai tapahtui vasta minun kannanottoni jälkeen, joten sitä tietoa ei ollut käytettävissäni. Mutta ylireagoin, pitää tunnustaa ja valitettavasti reagointini oli kokemusperäistä.

Ihan sama Jenni täällä vastailee... (kommentti nimim. olipa ketju taas kerran).

Olen ehdottomasti sitä mieltä, etten aio alkaa mukailla miehen tahtoa. Koska pystyn itse elämään itsenäistä elämää ja olen tähän asti selvinnyt mainiosti, niin otan hallitsemisen loukkauksena. Siksi välillemme on konflikti kehittynyt. Edellisessä kirjoituksessa oli parikin hyvää pointtia: hallitsemisen yrittäminenkin, olipa se miten hyvällä tarkoitettu, on väärin. Ja tosiaan, emme elä tehosuurtaloudessa, joten erilaisuudelle pitäisi kotona jäädä tilaa.

Yhteistyössä