Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on monikin vanhempi ollut yhteydessä rehtoriin ja yksi lapsi jopa vaihtanut luokkaa.
Soittamisen lisäksi, tai oikeastaan sijasta, olisin käynyt juttelemassa paikan päällä poliisille.
Jos mun lasta kuristettaisiin, niin tekisin rikosilmoituksen. Ja jos reksi puhuisi vielä jostain perkeleen ylireagoinnista & siitä että pieniähän nämä lapset vielä on, niin jumalautaTyttöä oli kuristettu kuulema sähköjohdolla.
Jos mun lasta kuristettaisiin, niin tekisin rikosilmoituksen. Ja jos reksi puhuisi vielä jostain perkeleen ylireagoinnista & siitä että pieniähän nämä lapset vielä on, niin jumalauta![]()
Kai kouluissa on jotain jatkojohtoja tms, tai joku on voinut kotoaan tuoda, tai löytää roskiksesta jonkun vanhan johdonpätkän, tms...mistä ne on saaneet johtoa kysyy hän?... ihan omituinen juttu.
Jos mun lasta kuristettaisiin, niin tekisin rikosilmoituksen. Ja jos reksi puhuisi vielä jostain perkeleen ylireagoinnista & siitä että pieniähän nämä lapset vielä on, niin jumalauta![]()
Luuletko, että lapset joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen?
Miksi siis tekisit rikosilmoituksen?
Luuletko, että lapset joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen?
Miksi siis tekisit rikosilmoituksen?
ei, mutta merkintä seuraa. Ja ls-ilmo kans.
Kiusa se on pienikin kiusa :saint:Eipä sillä merkinnällä ole ns. mitään merkitystä. Ls-ilmoituksen voi tehdä muutenkin.
Rikosilmoituksen voi tehdä, vaikka lapsi ei olisikaan teoistaan rikosoikeudellisesti vastuussa.
Lastensuojelu hoitaa asiaa silloin.
Ja että miksikö? Jos omaa lasta kuristetaan sähköjohdolla, niin kysyisin mielummin että kuka EI tekisi ilmoitusta & miksi ihmeessä ei?
Ilmoituksen voi tehdä myös koulua vastaan käsittääkseni; eivät kykene täyttämään velvollisuuttaan ja takaamaan lasten turvallisuutta.