Mitä mieltä tilanteesta

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Tapaat entisen poikaystäväsi ( ei mikään vakava suhde, teini-iän seurustelua ) baarissa/juhlissa ja menet juttelemaan. Hyvillä mielin juttelette niitä näitä ja kuulumisia. Tulee humalainen mieslauma ja yksi niistä huomaamattaan/VAHINGOSSA kaataa sinut lattialle- jyrää sinut.
Tämä entinen poikaystäväsi lähtee ( myöskin humalassa ) tyypin perään. Sinulle jää epäselväksi mitä siellä tapahtuu mutta poikaystäväsi palaa kohta luoksesi ja kysyy sattuiko sinua jne.
Tienne erkanevat kunnes baarin ulkopuolella tapaatte taas ja jutustelette vielä. Yht äkkiä vieras mies tulee luoksenne ja kysyy tältä ex-poikaystävältäsi että "olitko se sinä kuka äsken löi minua? häh?" Entisesi yrittää sopertaa jotain kunnes huomaa joutuneensa tappeluun ja saa iskun kasvoihinsa. Alkaa vuotaa nenästä verta ja saa mustan silmän.

Tämän jälkeen tämä entinen ei tervehdi sinua vaikka tapaatte jossakin.

Oliko tässä syy siis sinussa että tämä exäsi sai turpaansa?

Eiköhän ollu ihan exän oma syy, jos kävi pätkäsemässä kerran ite ekana.. Ja kun sä et mitenkään siihen viitannu et josko hän voisi käydä pikkusen tuikkaamassa takasin..

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Eiköhän ollu ihan exän oma syy, jos kävi pätkäsemässä kerran ite ekana.. Ja kun sä et mitenkään siihen viitannu et josko hän voisi käydä pikkusen tuikkaamassa takasin..

Näin mäkin ajattelin. En edes tajunnu että lähti perään ennen ku ite kömysin sieltä ylös ja tajusin että tyyppi oli livistäny johonkin.
Mutta tuon tappelun jälkeen kyllä heti hoksasin mistä oli kyse.

Mutta mielestäni on todella kohtuutonta syyttää siitä minua. Ei olla sen jälkeen sillai törmäilty et oltais päästy jutustelemaan, ohimennen vaan mutta ei edes tervehdi mikä jotenkin minusta tuntuu tosi kurjalta :(

mä en nyt vaan ymmärrä miten joku jaksaa tällasta kysellä tai edes ite kelailla päivätolkulla .

taitaa ap olla munan kipee exäänsä kohtaa ja haluaa kuulla kuinka joku täällä kommentoi että voi miten ritarillisesti exäsi toimi kun sinua puolusti jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en nyt vaan ymmärrä miten joku jaksaa tällasta kysellä tai edes ite kelailla päivätolkulla .

taitaa ap olla munan kipee exäänsä kohtaa ja haluaa kuulla kuinka joku täällä kommentoi että voi miten ritarillisesti exäsi toimi kun sinua puolusti jne jne.

Nyt ei ollu kyse puolustamisesta :ashamed: Tässä alotuksessa siis vaan enemmänkin siitä mikähän on ukkelin pointti kun ei voi nykyään enää edes tervehtiä.
=)
Minulla vaan on tapana pohdiskella asioita.. :D

Yhteistyössä