Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta olen aika varma että vaalea luonnollinen puupinta tulee olemaan taas muotia, valkoinen on kohta ihan out tai minun mielestäni se jo on vanha juttu...
juu, ei valkoista. olisi minun unelmatalo =) valkoiset seinät tekisi kämpästä liian valkoisen! kun kumminkin lattiat on vaaleat ja keittiönkaapit valkoiset, onhan tuolla jo muutenkin käytetty valkoista, eli tulisi kyllä liian valkoinen. hirsi saattaa toki vanhetessaan alkaa tummumaan. varmaan tummetessa siihen pitäisi hioa taas vaalea pinta esiin? miten tuollasessa puussa muuten saa pysymään sen vaaleuden? estääkö jokin lakka tai vastaava sitä yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27218681:Hirsi ei asuintalon materiaalina kyllä nappaa yhtään (minun mielestäni siis ruma), mutta tämä on toki vain henkilökohtainen mielipiteeni. Toki hirsitalo "hengittää" (siis runsaasti lämpövuotoa) jopa siinä määrin, että nehän eivät täytä nykyisiä eristysvaatimuksia. Hirsitalotoimittajillehan annettiin joku siirtymäaika, jonka kuluessa niiden pitäisi saada tuo eristysasia kuntoon, mutta pahat kielet tietävät kertoa, että loppumassa olisi koko hirsitalotuotanto.
Tuossa talossa ainoa varastotila näyttää olevan tuolla autokatoksen päässä oleva varasto; toivottavasti se on sentään lämmintä tilaa? Sähkölämmitys on pitkä miinus etenkin tällaisessa "hengittävässä" hirsitalossa.
Hintaan en osaa ottaa kantaa, kun en tunne alueen hintatasoa. Edulliseltahan tuo vaikuttaa neliöhinnaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;27218722:Niin tai sitten toiset ihmiset vaan tykkää valkoisesta ja tekee sitä värimaailmaa sitten tekstiileillä jne.
Aika harva varmaan tekee asioita siksi, kun naapuri/sukulainen/ystävä/sisustuslehdet tekee niin.