Mitä mieltä olette tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei hyvä. Iiiso miinus puun värisistä seinistä ja katosta. Reilun 10vuoden päästä puu on tummunut ja yleisilme on todella tunkkainen. Ja tuota huonejärjestystä en ymmärrä. Oliko siinä kodinhoitohuone toisessa päässä taloa ja pesuhuone+sauna toisessa päässä. Eikä tuokaan ollut mun makuuni, että kylppäriin mennään olkkarin ja takkahuoneen kautta...

ei hitsi miten halpaa!! uskomatonta suorastaan millä rahalla saa noin paljon neliöitä!! seinät ja katot järkyttävät et niille pitäis tehdä jotain, mutta muuten kiva.

Korkeutta vaikutti löytyvän kyllä. Tykkäsitkö itse noista seinistä? Jos tykkäsit, niin sittenhän ei tarvitse suunnitella niihinkään mitään pintaremppaa.

Olikohan keittiössä muita kuin vetolaatikoita, eli siis korkeaa kaappia? Se jäi itselle auki, kuvista en nähnyt.

Hämmästyin, että on noin kolkko ja sekalainen sisustus.
Mutta sen nyt saa muutettua..
Epäilyttää pintamateriaalien laatu, koska hintakin on noin alhainen. Onko paskaa laminaattia ja paskaa kalvo-ovea keittiössä ym.? Sekalainen sisustus vaikuttaa minuun niin, että tulee sellainen olo, että ovatko siivonneet kunnolla ja pitäneet siis huolta talosta. Mutta sen näkee lähemmin paikan päällä.

Halpaa on khyl :D toki tontti ei kuulu hintaan, mutta silti. Sisällä on omaan makuuni aivan liikaa puuta. Vuokratontti ei ole plussaa, mutta toisaalta en tiedä antaisinko sen kauheasti haitata.

Ihan hienon näköiset tilat, en tosin tykkää seinien paneloinneista... Tontin vuokra järjetön jos vertaa omaamme (350e/v). Lisäksi sähkölaskut varmasti hirmuiset! Ihan hieno jos minun ei tarvitsisi maksaa noita kuluja:)

Ehkä seinät+katot laittaisin kuultomaalilla toisen värisiksi. Yhdestä mh:sta pääsee vessaan muttei suihkuun :confused: Tontti iso...talo kuitenkin ison tien laidass mikä hyvä. Sauna ja kph oli mun mieleen, ei oikein muu. Niin paitsi Ii:n seutu kelpais ;)

[QUOTE="Minttu";23639873]Noin "peräpohjolasta" minusta hyvinkin kallis talo..[/QUOTE]

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Tuosta on Ouluun n. 30 kilsaa ja Oulussa uudet talot jopa 100 euroa kalliimpia...

Mun mielestä järkyttävät seinäpaneelit yhdistettynä halpaan laminaattiin... Värit ei kyllä sointunut yhtään toisiinsa, niinkuin ei koskaan soinnukaan silloin kun eri puun sävyjä/värejä sekoitetaan samassa tilassa.

Yhteistyössä