Mitä mieltä tästä asunnosta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asuntoa ostamassa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika huonot kuvat - osa epäselviä, vinoja, kummallisesti rajattuja. Äkkiseltään katsottuna jäin ihmettelemään, mikä välittäjä laittaa noin huonot kuvat. Kämppä ehkä ok, en jaksa perehtyä kun on vähän kaukana meistä. Hinta vähän liikaa, vai onko?

Kiva terassi, talo ulkoapäin vähän parakkimainen, olohuoneen ja makkarin (?) välinen maitolasiseinä/liukuovi on kaunis ja tyyliin sopiva, hyvän mallinen, valoisa keittiö, vanhempien mh järkyn pieni. Kelpaisi minulle, voisin hyvin asua tuolla :)

En tunne Porvoon seudun hintatasoa, mutta täällä myytynä olisi ylihinnoiteltu. Vanhempien makkari on aika pieni, muuten ihan nätti asunto ja sijainti kuulostaa hyvältä.

Tuohon hintaan ostaisin jo omakotitalon :D

Pientä pintaremonttia tekisin. Kaapin ovet vaihtaisin ja näytti olevan oven karmit vähän huonossa kunnossa.. Plussaa tuo, että vaikka omaa saunaa ei olekaan niin ei ole erityisiä saunavuoroja vaan saunan saa käyttöön varauksella :) Me käytetään tosin saunaa sen verran useasti etten viitsis nähdä vaivaa kävellä ulkokautta esim. talon toiseen päähän shampoopurkkien kanssa :D

Mä ainakin pidin asunnosta :) Hintakin varmaan ihan kohdillaan kun on kerran 5huonettakin, ja oma autotalli. Oman saunan puuttuminen olis mulle kyllä iso miinus, ja sen vuoks jättäisin muuttamatta.

samaa olen katsellut tässä =) Olisi kiva vaihtoehto omakotitalolle, sillä täällä ne maksavat ihan hirveästi :/ Vanha tuo taloyhtiö on ja yhtiövastikekin aika iso.. Ikkunaremppa varmaan tulossa. Ehkä on vähän ylihinnoiteltu, mutta ehkä se lähtee alle 200 tuhannen.. Kunhan esittely tulee niin saatan mennä katsomaan. Vaikuttaa ihan tilavaltakin ja keittiö rempattu =)

Halvan näköinen pintamateriaali. Muutaman vuoden päästä lopullisesti kulahtanut.
Makuuhuone surkean pieni, mahdollisesti ne ovat kaikki onnettomia koppeja.

Rivitalo on aina paha, sillä joka taloyhtiössä on yksi kylähullu/lapsenkasvatuskyvytön/lapsenvihaaja/aidanrakentaja/aidankaataja/ koirankakattaja / koiranvihaaja / kissakusettaja/ kissanvihaaja/ autovihaaja / autoharrastaja / vaimonhakkaaja /kakaranhakkaaja/ uskonnollisesti hurahtanut /kyylä /juoruämmä.

Minusta toi vaikuttaa tosi hyvältä! Nämä, jotka sanovat ylihinnoitelluksi, ei tajua tämän eteläisemmän Suomen hintatasoa ollenkaan... Onhan noi asunnot minustakin helsinkiläisenä törkeän hintaisia, mutta täältä Helsingistä ei ole mitään mahdollisuutta tuon hintaista asuntoa tolla hinnalla. Täällä saa maksaa lähes tai tuplasti enemmän. :D Repikää siitä. Minusta toi asunto vaikuttaa hyvältä. Putkiremppa on varmaan kohta tulossa kylläkin. Voisin kyllä itsekin harkita Porvooseen muuttamista, jos sieltä noinkin hyviä asuntoja löytyy. :)

Halvan näköinen pintamateriaali. Muutaman vuoden päästä lopullisesti kulahtanut.
Makuuhuone surkean pieni, mahdollisesti ne ovat kaikki onnettomia koppeja.

Rivitalo on aina paha, sillä joka taloyhtiössä on yksi kylähullu/lapsenkasvatuskyvytön/lapsenvihaaja/aidanrakentaja/aidankaataja/ koirankakattaja / koiranvihaaja / kissakusettaja/ kissanvihaaja/ autovihaaja / autoharrastaja / vaimonhakkaaja /kakaranhakkaaja/ uskonnollisesti hurahtanut /kyylä /juoruämmä.

Aijaa, ja kerrostalossa ei sitten ole? :D Kylläpä sinä olet negatiivinen.

Positiivista tossa on, että toi on päätyhuoneisto! :)

Kallishan tuo on, mutta onhan se isokin. Itse asun Porvoon liepeillä ja tuolla hinnalla saa täältä omakotitalon, uudehkon :/ Mutta maalla ei sitten palveluja ole niinkuin taajamissa. Eräs ystäväni asuu tuossa vieressä rivitalossa ja sinne on tehty vaikka minkälaista remppaa jo. Homeessa oli muutama asunto, mutta ei tainnut olla juuri tuosta taloyhtiöstä... Harkitsisin tarkkaan noin vanhan asunnon kohdalla :/

Yhteistyössä