Mitä mieltä tämmöisestä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itselle tuli surku uhreja ja omaisia kohtaan mutta viha noita tekijöitä kohtaan. että tuomiot ovat niin mitättömiä prkl!!!

http://areena.yle.fi/toista?quality=lo&id=901720

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
En katsonut koko ohjelmaa, sen verran alkua että kuulin aiheen.
Ystäväni äiti menehtyi rattijuopon uhrina... että sellaista mieltä olen :kieh: :kieh:

Tossakin 23 vuotias tyttö menetti hengensä rattijuopon takia ja sai vaan 1v8kk vankeustuomion josta vielä valitti:@

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
En katsonut koko ohjelmaa, sen verran alkua että kuulin aiheen.
Ystäväni äiti menehtyi rattijuopon uhrina... että sellaista mieltä olen :kieh: :kieh:

Tossakin 23 vuotias tyttö menetti hengensä rattijuopon takia ja sai vaan 1v8kk vankeustuomion josta vielä valitti:@

rattijuoppo sai vaan ton verran:@

No mun mies on kolminkertanen rattijuoppo :ashamed: Suorittanut ehdottoman.. Mutta ei se hyvitä tekoa,luojalle kiitos ettei ole sattunut osumaan ulkopuolisia mukaan..Itse muuten käräytin viimesellä kerralla,ku oli ajanu jakajaan ja kytät etti,niin soitin et kotona makoilee,et saa hakea :kieh:

En jaksanut vielä katsoa mutta mun mielestä suomessa on ihan liian lievät tuomiot monessakin vakavassa rikoksessa :kieh:

Siis kovempia tuomioita saisi tääläkin olla ja vankilat vähän enempi vankiloiksi, ei valtion hotelleiksi |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No mun mies on kolminkertanen rattijuoppo :ashamed: Suorittanut ehdottoman.. Mutta ei se hyvitä tekoa,luojalle kiitos ettei ole sattunut osumaan ulkopuolisia mukaan..Itse muuten käräytin viimesellä kerralla,ku oli ajanu jakajaan ja kytät etti,niin soitin et kotona makoilee,et saa hakea :kieh:

hyvä. Onko ottanu opikseen!? ehkä kannattais sen katsoa toi linkki jonka laitoin!

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
En jaksanut vielä katsoa mutta mun mielestä suomessa on ihan liian lievät tuomiot monessakin vakavassa rikoksessa :kieh:

Siis kovempia tuomioita saisi tääläkin olla ja vankilat vähän enempi vankiloiksi, ei valtion hotelleiksi |O

Juu niin on että lapsen hyväksi käytöstäkään ei välttämättä saa ees vuottakaan:S Jossain on mätää:S

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:

hyvä. Onko ottanu opikseen!? ehkä kannattais sen katsoa toi linkki jonka laitoin!

On ainakin vielä.. Viimesestä on 3 vuotta aikaa.Ja seuraavaksi on vankila odottamassa ja sen jälkeen ei kotiakaan...