Mitä mieltä tämän naisen painonpudotuksesta? Minusta aivan kauhea muutos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nii joo:
Ai nii, sä siis sydämmistyit kun itse olet riisitikku, niinkö? No oisit heti sanonu. Niin ja juu, tämän kommenttini takia saat ihan rauhassa sanoa minua pyyleväksi ;)

Niin, kyllä mä itseasiassa lähinnä näytän samalta, kuin tuo nainen jälkeen-kuvissa. Se on takuulla terveellisempää, kuin olla ylipainoinen.

Ai miehet tykkää muodoista? Mitä väliä! Mistä ap tiedät että tuo tyttö edes tykkää miehistä? Ei kai kukaan tykkää kaikista miehistä. Ja jos joku viihtyy hoikkana, niin miksei saa laihduttaa, jos lopputuloskin on normaalin puitteissa? Koska jollekin paksuhkolle tulee paha mieli?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Milloin ihan normaalisti vartalosta on tullut joku alipainoinen luuranko?? Ja läskistä "naisellinen, terve, muodokas vartalo"??

Samaa ihmettelen!

Miesten mieleinen muodokas tarkoittaa isoja, kiinteitä rintoja ja pystyä, terhakkaa peppua. Kuten Jennifer Lopez, Beyonce, Salma Hayek, jne. Ei Rosanne Barr.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap taidat olla kateellinen kun et itse laiskuuttasi ja mukavuudenhalusi vuoksi saa kiloja tippumaan.

Mutta ei se mitään, mene sohvalla syömään suklaata ja katsomaan saippuasarjoja, kyllä sun miehesi tykkää susta silti, vaikka se meitä solakampia välillä vilkuileekin :)

en käsitä tätä pullea/laiha sotaa, varsinkin ku aletaan aina vertailemaan siihen, että mistä miehet tykkää.. tokihan näyttävä nainen päitä kääntää, oli sitten hoikka tai vähän pyöreämpi varreltaan.

Olen kuitenkin kuullut monelta mieheltä, että ensin tietty ulkoisia sekkoja katsotaan, mutta se ei suinkaan ole kroppa, vaan kasvot ja silmät mihin ekana huomio kiinnittyy, tämän jälkeen kun tutustutaan on merkitys sillä mitä löytyy korvien välistä.

itse olen ollut välillä vähän ylipainoisempikin, ja ihan samalla tavalla on vientiä ollut. tapasin jopa miehinikin silloin kun paino ei ollut parhaimmillaan, nyt olen tyytyväinen kroppaani kun pari kiloa sain pudotettua.

Ap taidat olla kateellinen kun et itse laiskuuttasi ja mukavuudenhalusi vuoksi saa kiloja tippumaan.

Mutta ei se mitään, mene sohvalla syömään suklaata ja katsomaan saippuasarjoja, kyllä sun miehesi tykkää susta silti, vaikka se meitä solakampia välillä vilkuileekin :)

Kuule en ole kateellinen, voisin halutessani laihduttaa, mutta kun en halua, kun ei ole tarvetta, bmi 24 ja olen juurikin hyvä, naisellinen. Ja juu, voisinkin ottaa hieman suklaata, maistuis varmaan sullekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Milloin ihan normaalisti vartalosta on tullut joku alipainoinen luuranko?? Ja läskistä "naisellinen, terve, muodokas vartalo"??

Täällä palstalla asia on näin. Tädit kattoo itteään peilistä ja päättelee, että joo, hyvältä näyttää, tää on varmaan normaalii ja nää makkarat on muotoi. :xmas:

Tuntuu olevan. Kun olet normaalipainoinen, sulla voi kuukautiset loppua. Kun sulla on läskiä, on kaikki hyvin ja miehet juoksevat perässä. Ja jos ei sulla ole jotain makkarapötkyläkokoelmaa tuossa vyötäröllä, olet luuranko. Onhan tämäkin asenne aika outoa.

Ootte hauskoja. Kiitos päivän nauruista :D

Minusta toi jälkeen kuva oli parempi, siinä näytti ihan siltä että liki kymmenen vuotta oli leikattu ikää pois! =) Ja oma näkemys oli jälkimmäisestä kuvasta normaalipainoinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Muuten ihan ok muutos, paitsi rinnat sillä oli kuihtunut olemattomiin :(

Eihän sillä mitkään isot daisarit ole siinä ennen-kuvassakaan. Päinvastoin siinäkin mekko näyttää ihan pussittavan rintojen kohdalla, vaikka mahasta kinnaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Miksi ihan oikeasti pitää laihduttaa tuollaiseksi, oli alussa juuri hyvä, nainen on lunnollisestikin kurvikas ja miehetkin pitävä muodoista, vaikka naiset ovat jostain saaneet päähänsä muuta. Miksi ei voi näyttää naiselta ja nauttia elämästä?

http://www.youtube.com/watch?v=MB7hSjAPn9c

No, normaali tuo minusta oli jälkeenpäin...

Niin minustakin, ei yhtään liian laiha. Aika pullea oli aikaisemmissa kuvissa, sietikin laihduttaa, nuori ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minusta toi jälkeen kuva oli parempi, siinä näytti ihan siltä että liki kymmenen vuotta oli leikattu ikää pois! =) Ja oma näkemys oli jälkimmäisestä kuvasta normaalipainoinen. =)

Mäkin hämmästyin sitä, kuinka paljon kilot vaikuttavat, siihen kuinka vanhalta näytät
:o Todellakin, ensimmäisissä kuvissa oli 30+ tätykkä ja jälkimmäisissä nippa nappa 20v.

Ja kyllä aika tuhti tätikkä oli ennen laihdutusta. Tosin ei kaikkien tarvitse yhtä laihoiksi laihduttaa, kuin hän oli laihduttanut, mutta itse ainakin viihtyisisin noin hoikassa vartalossa paremmin, kuin nyt omassani, jossa on n. 5kg liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Miksi ihan oikeasti pitää laihduttaa tuollaiseksi, oli alussa juuri hyvä, nainen on lunnollisestikin kurvikas ja miehetkin pitävä muodoista, vaikka naiset ovat jostain saaneet päähänsä muuta. Miksi ei voi näyttää naiselta ja nauttia elämästä?

http://www.youtube.com/watch?v=MB7hSjAPn9c

Miksi hitossa naisten pitäisi pyrkiä sellaseen painoon josta miehet tykkää, ei sellaseen jossa ite viihtyvät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuule en ole kateellinen, voisin halutessani laihduttaa, mutta kun en halua, kun ei ole tarvetta, bmi 24 ja olen juurikin hyvä, naisellinen. Ja juu, voisinkin ottaa hieman suklaata, maistuis varmaan sullekin.

"Voisin koska tahansa lopettaa, mutta en lopeta" :D :D :D

Mun BMI on 19 ja kiitos vaan, mulla on jo tässä suklaata.

Molemmissa näytti normaalipainoselta, ensin pyöree ja sitten hoikka. Toi nuoremmalta näyttäminen laihempana on kyl totta. Pitkä tukka kannattaa myös säilyttää mikäli vaan mahdollista. Moni tätimäistyy jo alle 30v. kun lihoo ja kynii tukkansa.