Mitä mieltä tämän naisen painonpudotuksesta? Minusta aivan kauhea muutos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vähän ihmettelen, mitä muotoja te oikein tarkoitatte. Siinä ekakuvassa, missä makasi maassa, asento nyt oli semmoinen, että lantio korostuu vaikka olis miten laihakin. Muuten en kauheen mainittavia muotoja tai kumpareita huomannut muualla kuin mahassa. Jos siis vertaa ennen- ja jälkeenkuvia.

Mun mielestä laihdutuksen jälkeen parempi. Nyt on siis bikinikunnossa. Itse olen samanlainen "jytky" kuin tuo nainen ennen laihdutusta. Tuo nainen muuten näytti paljon nuoremmalta kun oli laihtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja katti:
Paljonko se oli laihtunut?

68 pounds taitaa olla kiloina 30

Joten tuntuu hassulta kun moni kommentoi, että eihän se ole laihtunut juuri ollenkaan, eikä ollut muotoja alunperin... sillähän oli ekoissa kuvissa hyvin peittävä mekko ja bikinikuvista näkyy, että on oikeasti laiha painonpudotuksne jälkeen, mutta edelleen kauniilla tavalla laiha :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
Paljonko se oli laihtunut?

68 pounds taitaa olla kiloina 30

Joten tuntuu hassulta kun moni kommentoi, että eihän se ole laihtunut juuri ollenkaan, eikä ollut muotoja alunperin... sillähän oli ekoissa kuvissa hyvin peittävä mekko ja bikinikuvista näkyy, että on oikeasti laiha painonpudotuksne jälkeen, mutta edelleen kauniilla tavalla laiha :)

Siis musta oli laihtunut todella huomattavasti. Tolla muodoilla vaan tarkoitin, että nätit muodot musta hänellä oli laihtuneena verrattuna ennen-kuviin, joissa päinvastoin vyötärökin oli ihan tasapaksu ja pömpöttävä. Ei vastaa mun käsitystä ihanista naisellisista muodoista.

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Piru kun olis viimeisen synnytyksen jälkeen tienny, että tulee laihtumaan, niin olis ottanut kunnon before -kuvat!! :D

mulla on :D tosin ei mitään pose-kuvia vaan selkeä kuva ittestäni painavimmillani ja sitten matkan varrella keventyneenä.
mutta en mä meinannut Youtube-videoita tehdä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Piru kun olis viimeisen synnytyksen jälkeen tienny, että tulee laihtumaan, niin olis ottanut kunnon before -kuvat!! :D

mulla on :D tosin ei mitään pose-kuvia vaan selkeä kuva ittestäni painavimmillani ja sitten matkan varrella keventyneenä.
mutta en mä meinannut Youtube-videoita tehdä :ashamed:

Mullon kans ihan kaamea "Jälkeen kolmannen raskauden"-kuva. Kun sen sais skannattua ja näytille, niin usea uskoisi että 65 kiloa on meikäläisen 170 senttiselle varrelle hiukka liikaa.

Kyllähän se huomattavan paljon hehkeämmältä ja nuoremmalta näytti jälkimmäisissä kuvissa (ja kukapa nyt ei haluaisi näyttä erityisen hyvältä ja nuorekkalta), vaikka ei nyt ruma todellakaan ollut niissä before-kuvissakaan, mut parempi silti after-kuvissa. Alussa hieman pullea, normaali nainen, lopussa hoikka normaali nainen. Pudotus oli kyllä hurja, mutta ei ollenkaan huonolla tavalla.

Ei se naiseus tosiaan ole vatsamakkaroissa, takapuolen rasvassa tai rinnoissa, kuten joku sanoikin.

Alkuperäinen kirjoittaja toim.huom:
Ap taitaa olla itse ylipainoinen...

No en ole, vaan ihan normaalipainossa, mä en vaan ymmärrä,miksi naisen pitää yrittää nayttää läpi ikänsä teiniltä ja mikä niissä naisellisissa muodoissa on pahaa? Eihä naista ole tarkoitettu tikkulaihaksi vaateripustimeksi, naisen korkeammalla rasvaprosentilla on tarkoitus.

Jos nainen syö normaalisti niin hän ei todellakaan näytä tuolta kuin kyseinen leidi jälkeen-kuvissa, se ei tasan ole luonnollinen tila naisvartalolle,kun siinä kuuluukin olla hiukan rasvaa. Ei ylipainokaan tietysti hyvä ole, mutta normaalimpaa on olla normipainon ylä kuin alarajoilla, ja muutaman kilo ylikään ei vielä ole paha. Huh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja toim.huom:
Ap taitaa olla itse ylipainoinen...

No en ole, vaan ihan normaalipainossa, mä en vaan ymmärrä,miksi naisen pitää yrittää nayttää läpi ikänsä teiniltä ja mikä niissä naisellisissa muodoissa on pahaa? Eihä naista ole tarkoitettu tikkulaihaksi vaateripustimeksi, naisen korkeammalla rasvaprosentilla on tarkoitus.

Jos nainen syö normaalisti niin hän ei todellakaan näytä tuolta kuin kyseinen leidi jälkeen-kuvissa, se ei tasan ole luonnollinen tila naisvartalolle,kun siinä kuuluukin olla hiukan rasvaa. Ei ylipainokaan tietysti hyvä ole, mutta normaalimpaa on olla normipainon ylä kuin alarajoilla, ja muutaman kilo ylikään ei vielä ole paha. Huh.

Jos tämä leidi painoi ennen painonpudotusta lähemmäs 90 kiloa, niin oli syytäkin laihduttaa...

Ei se alipainoiselta näyttänyt lopussakaan, hoikalta kylläkin. Varmaan silti ihan normaalipainon mitoissa.

Ei normaalisti syövä nainen toltakaan näytä, miltä toi nainen noissa ennen-kuvissa. Tolla oli rasvaa noissa jälkeen-kuvissakin. Näytti vaan paljon pienemmältä, nätimmältä ja nuoremmalta.

[/quote]
Jos nainen syö normaalisti niin hän ei todellakaan näytä tuolta kuin kyseinen leidi jälkeen-kuvissa, se ei tasan ole luonnollinen tila naisvartalolle,kun siinä kuuluukin olla hiukan rasvaa.
[/quote]

No, mä syön normaalisti, paljonkin ruokaa, mutta en todellakaan paisu tuollaiseksi pullukaksi mikä tuo nainen oli tuossa videolla. Ja vartalossani on todellakin luonnollinen tila. Jos ei tykkää läskistä niin ei tykkää.

Kyllä mun vartalon luonnollinen tila ainakin muistuttaa tuota jälkeen -kuvaa. Ihan terve olen kaikin puolin ja hyvin syön aina kun on nälkä. En tiedä, pitäiskö tahallaan ahtaa itsensä sitten ylipainon rajoille ja miksi ihmeellä.

Sensijaan tuota naistahan oli lääkäri kehottanut laihduttamaan terveyssyistä. Ei siis ensin-kuva kuvannut todellakaan mitään tervettä ja ihanteellista vartaloa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja bla:
Ei ylipainokaan tietysti hyvä ole, mutta normaalimpaa on olla normipainon ylä kuin alarajoilla, ja muutaman kilo ylikään ei vielä ole paha. Huh.

Ja miten niin se on normaalimpaa? :o

Tätä minäkin ihmettelen?!

Ihan vaikka siten että liian alhainen rasvaprosentti sekoittaa hormonitominnan (kuukautiset voi loppua esim.) jo normaalipainon alarajoilla, mutta muutama ylikilo ei tee mitään tuollaista.

Ei ylipainokaan tietysti hyvä ole, mutta normaalimpaa on olla normipainon ylä kuin alarajoilla, ja muutaman kilo ylikään ei vielä ole paha. Huh.

Ihan vaikka siten että liian alhainen rasvaprosentti sekoittaa hormonitominnan (kuukautiset voi loppua esim.) jo normaalipainon alarajoilla, mutta muutama ylikilo ei tee mitään tuollaista.

Mutta nyt puhutaan normaalipainon alarajoilla olemisesta, ei mielestäni alipainoisuudesta. Videon nainen ei ollut mielestäni mikään "luuranko" vaan tavallinen vartaloinen nainen. Eli jos et ole läski, olet niin laiha ettei kuukautiset tule normaalisti, hassua.

Mut ku ei toi nainen ole mitään liian laiha! Nykyisin vaan ihmiset on niin paksuja, että ei enää tiietä mikä on normaalia.

Miten liian alhainen rasvaprosentti liittyy painoindekseihin 20-22,5?
Enpä tunne yhtäkään normaalipainoista naista, jolla olisi liian alhainen rasvaprosentti saatikka siitä johtuvia ongelmia...