Mitä mieltä tämän naisen painonpudotuksesta? Minusta aivan kauhea muutos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
Miksi ihan oikeasti pitää laihduttaa tuollaiseksi, oli alussa juuri hyvä, nainen on lunnollisestikin kurvikas ja miehetkin pitävä muodoista, vaikka naiset ovat jostain saaneet päähänsä muuta. Miksi ei voi näyttää naiselta ja nauttia elämästä?

http://www.youtube.com/watch?v=MB7hSjAPn9c

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Miksi ihan oikeasti pitää laihduttaa tuollaiseksi, oli alussa juuri hyvä, nainen on lunnollisestikin kurvikas ja miehetkin pitävä muodoista, vaikka naiset ovat jostain saaneet päähänsä muuta. Miksi ei voi näyttää naiselta ja nauttia elämästä?

http://www.youtube.com/watch?v=MB7hSjAPn9c

No, normaali tuo minusta oli jälkeenpäin...

No ei ollut mitenkään erityisen paha alkujaan kooltaan eikä pahaksi ollut muuttunut laihduttamisen jälkeenkään.
Mutta hieman olisi voinut jättää lihaa luitten päälle niin enempi olisi muotoja ollut.

Mistä lähtien "luonnolliset kurvit" ja "näyttää naiselta" on tarkoittanu hankittua ylipainoa? Jälkeen kuvissa tuo nainen on normaali ja sen näköinen, mistä suurin osa miehistä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
no ei ollut KARMEA muutos tosiaankaan.

ite oon tyytyväinen sitten kun tuohon before-kuntoon pääsen :D

NO mikä siinä before-kunnossa oli parempaa? Alussahan hän näytti muodokkaalta ja aidolta naiselta. Onko se tikkulaiha oikeasti muka poarempi, kun se ei ole naisen normaali olotila edes?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

NO mikä siinä before-kunnossa oli parempaa? Alussahan hän näytti muodokkaalta ja aidolta naiselta. Onko se tikkulaiha oikeasti muka poarempi, kun se ei ole naisen normaali olotila edes?

ei se after-kuva mun silmään kauhea todellakaan ollut, nätti tyttö oli aluksi ja lopuksi.

hälle se jälkimmäinen tila näytti olevan mieluisampi, mä itse olisin edelleen todella, todella tyytyväinen jos pääsisin siihen samaan kuosiin kuin hän oli painonpudotuksensa alussa.

No kyllä melkeen kaikkia mun tuntemia miehiä ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta miellyttäisi tuo jälkeen -versio enemmän. Vaikka mitäpä sitä miesten mielipiteistä, niitä on yhtä monta kuin miehiäkin.

Nätti nainen kummassakin kuvassa, omasta mielestä jälkeen -kuvissa vielä nätimpi. Ei musta noissa muodoissa ollut suurta eroa. Suht pienehköt/keskikokoiset rinnat molemmissa kuvissa (aluksi tietty vähän suuremmat, mutta niin oli mahakin), vyötärön kaari erottui oikein hyvin laihempanakin. Lähinnä mahasta lähti röllykät ja kädet ja jalat oheni, ekoissa kuvissa ne oli aika tuhdin paksuiset.

Mun mielestä tuo nainen oli huomattavasti kauniimpi ennen laihtumistaan. Kurvikas, naisellinen nainen. Mutta toisaalta hieno saavutus häneltä tuo laihtuminen ja kuten niistä kommenteista pystyi lukemaan: molemmat hänen vanhemmistaan on diabeetikkoja ja lääkäri oli kehottanut laihduttamaan. Tuskin lääkäri(kään) tarkoitti että noin paljon, mutta ehkä tuo vartalo on tuolle naiselle mieluisin.

ihan sievä oli molemmissa.

tärkeintä on se missä hän itse viihtyy ja tykkää. mustakin ois kiva laihtua jonkun verran,mutta ite en haluaisi noin laihaksi. tykkään olla vähän pyöreä, kuulostaa ehkä kamalalta? mutta musta tuo näytti vähän teinimäiseltä jälkimmäisissä kuvissa ja itse siis ainakin tunnen itseni naiseksi kun mussa on vähän muotoja... mut siis kukin kokee miten kokee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä me tikkulaihatkin olemme ihan aitoja naisia ja löytyy meillekin ottajia, jotka ei valita että läskiä puuttuu!

Minä olen aina ollut laiha joten ihmettelen miten muka laihuus ei voi olla normaali olotila, vaikka nykyisin se käy yhä harvinaisemmaksi kun suurin osa aikuisista alkaa olla ylipainoisia? Ei se liikalihavuuskaan normaalia ole ja normaalipainon sisälle mahtuu hyvin erikokoisia ihmisiä, myös laihoja...