M
Mies...
Vieras
Jotkut perheet voivat olla yksikköjä, jotka haluavat samaa toiselle kuin itselle. Tällainen tilanne on ilmeisen vieras sinulle.
Eron sattuessa, minä olisin sydänsuruissa. Tuskin laskisin pankkitilin saldoa ja miettisin, että kuka hyötyi mitenkin.
Jos raha on kuitenkin suurin huolenaihe, niin kannattaa varmaan etsiä itselle puoliso, joka tienaa yhtäpaljon kuin itse.
Jos mulle tippuisi kymppitonni kuussa käteen ja mun mies saisi siivoojana 1200 euroa kuussa käteen, niin vähän hoopolle musta tuntuisi siltä rahaa ja rehvastella itse muhkean pankkitilin kanssa, kun toinen laskee ropojaan. Sori, mutta sellainen suhde ei tekisi mua onnelliseksi.
Niin tuollaisessa tilanteessa sä tietty maksaisit kaiken elämisen ja kulut eiks niin?
Niin miehellesi jäisi 1200 käyttörahaa, jotenkin oudolta tuntuisi että sä joka palkkapäivöä iskisit ukolle 4000 näppiin että ostappas itsellesi jotain kivaa
Noo sanotaanko että asia on helppo ajatella nyt noin.. Siinä vaiheessa kun se iskee silmille ja tajuat että vittu, sulla on mennyt suhteen aikana rahaa 500 000 ja puoliso on tienannut suhteen aikana 100 000 ja eron jälkeen SUN tilillä on 250 000 ja puolisolla 250 000 niin voin vannoa että ymmärrät pointin