Mitä mieltä ootte siitä, jos äiti lähtee 4 päiväksi reissuun - ilman perhettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiikun kaakun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiikun kaakun

Vieras
Oon ollut pian neljä vuotta kotosalla ja aina lasten kanssa, tai kaks kertaa oon ollut päivän reissussa ja kerran kaverin kanssa istumassa iltaa. Nyt olis tilaisuus lähteä toimintamatkalle, joka kiinnostais ihan älyttömästi. Lapsia (tai miestä, koska jonkun täytyy hoitaa lapsia ) en voi ottaa mukaan, kun reissu on metsissä samoilua.

Mieli tekis ihan älyttömästi lähteä, mutta poden huonoa omatuntoa lasten takia (1,5- ja 3,5-vuotiaat ) ja ajattelen, miten matkalla viihdyn, jos on kova ikävä kotiin. Eli kiikun kaakun oon, ja siksi kyselen mielipidettä. :)

Lisätään vielä, että joutuisin käyttämään perheen "säästöt", jotta voisin maksaa matkani. Miehelle tämä on kyllä ihan ok, ja hän patistaa mua lähtemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisätään vielä, että joutuisin käyttämään perheen "säästöt", jotta voisin maksaa matkani. Miehelle tämä on kyllä ihan ok, ja hän patistaa mua lähtemään.

edelleenkin mene! Ihana mies sullakin, kun patistaa:)

Jos matka on kerran toimintamatka, ei sulla varmaan ehdi tulla ihan kamala ikävä kotiin... Lähde ihmeessä!! Itse lähdin huonoa omaatuntoa kantaen reissuun siskojen kanssa ja lapset jäi isän kanssa vkonlopuksi kotiin. Reissu oli itselle tosi tarpeen ja kotona oli ollut kuulemma todella kivaa. Anna miehellesi mahdollisuus puuhata lasten kanssa! Ja varmasti tarvitset itsekin omaa lomaa! Lähde!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Antaa mennä sitten =) Otat ny aikaa itelles ja isi hoitelee tenavat silläaikaa.