Mitä mieltä olette?:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun nuori nainen oli vain barimikkona töissä laivalla,mutta hänellä oli jotain kapteenin kanssa ja nyt hän on toinen laivalla kapteenin jälkeen ja saa huippu palkka :whistle: Mun mielestäni,jee go girl,...
Se on mun miehen velin x-tyttöystävää

Alkuperäinen kirjoittaja Tuskin:
sentään kakkonen kapteenin jälkeen...baarimikon koulutuksellako ? Ei sillä koultuksella tehdä päällystön hommia.

joo, ei se ihan niin mene että reittä pitkin etenisi baarimikosta päällystöön... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kyllä toinen kapteenin jälkeen,eikä hänellä oikeastaan ole koulutusta vaan hän oli barimikkona Virossa jo niin paljon että pääsi laivallekin kokemuksen takia :xmas:

siis mitä hän nyt konkreettisesti tekee laivalla ?

Kyllä toinen kapteenin jälkeen,eikä hänellä oikeastaan ole koulutusta vaan hän oli barimikkona Virossa jo niin paljon että pääsi laivallekin kokemuksen takia :xmas:

Toimii kapteenin juomanlaskijana B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Toimii kapteenin juomanlaskijana B)

:laugh:

ei tietoa,voin mieheltä kysyä,tiedän vain sen että toinen kapteenin jälkeen ja huippu palkka,eli aika hyvässä asemassa hän on sielä nykyään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö:
Ei perämiehen (se kakkosmies) töihin pääse baarimikon papereilla. Älä Savanna usko kaikkea paskaa, mitä kuulet.

Kyllä on paperit hänellä ja työkokemusta,ei hän ollut missään kuin kurseilla ja töissä paljon Virossa ja kyllä mä hänet tunnen henkilökohtaisesti ihan hyvin kun hän asui miehen veljen kans 6vuotta ja rahan takia vaan :xmas: eikä mun mies eikä hänen veli ja äiti huija mua,he kertoivat vaan miten asiat on

Mä nyt oikein usko että laivan perämieheks pääsee ilman koulutusta tai jos pääsee niin mä haluan ehdottomasti tietää mikä yhtiö on kyseessä et ei vaan tule vahingossakaan matkustettua niitten laivoilla. Kuulostaa aika uskomattomalta et tosta noin vaan pääsee perämieheksi koska mä olen käsittänyt että ne myös ohjaavat sitä laivaa. Joku baarimikko ohjaamassa matkustajalaivaa kuulostaa tosi hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Mä nyt oikein usko että laivan perämieheks pääsee ilman koulutusta tai jos pääsee niin mä haluan ehdottomasti tietää mikä yhtiö on kyseessä et ei vaan tule vahingossakaan matkustettua niitten laivoilla. Kuulostaa aika uskomattomalta et tosta noin vaan pääsee perämieheksi koska mä olen käsittänyt että ne myös ohjaavat sitä laivaa. Joku baarimikko ohjaamassa matkustajalaivaa kuulostaa tosi hyvältä.

Mä kysyn kohta ;) en usko ainakin että hän ohjaa,mutta hän vasta laivasta ja jotain tommosta