Mitä mieltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "NauravaMuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"NauravaMuuli"

Vieras
Mitä olette mieltä, jos mies joutuu peseen omat pyykkinsä, silittään paitansa ja käymään kaupassa, siis kumpikin töissä, miehellä vielä reilusti parempi palkka ja tekee kahtavuoroa pv/ yö. Mun mielestä lähes säälittävää... jatkunut about 10 vuotta, ja se nainenkaan ole kauneudella pilattu.

Tuntuu vähän hankalalta jos pitäs lajitella pyykki sen mukaan kenen se on. ja jättää miehen pyykit pesemättä.
Mulla on jo vaikeuksia laittaa samanvärisiä samaan koneelliseen.

Mutta kenenkään paitoja en kyllä ala silittään! En juurikaan edes omiani...

[QUOTE="NauravaMuuli";24229047] jatkunut about 10 vuotta, ja se nainenkaan ole kauneudella pilattu.[/QUOTE]

Miten tuo liittyy yhtään mihinkään? Ai että jos nainen olisi edes kaunis, niin tuo omien pyykkien pesu ei olisi niin paha juttu?

Mielestäni kaikkien miesten (ja naistenkin) pitäisi silittää omat paitansa. Minun mieheni ei silitä. Argh! Vaatteet on sama kumpi pesee, koska sen tekee hetkessä. Kaupassa käynti on ok. Saa ainakin ostettua mieleistä ruokaa. Olisi tyhmää, jos ei saisi tehdä ruokaostoksia sen vuoksi, että käy töissä.

[QUOTE="NauravaMuuli";24229161]Lapset jo sen verran isoja että niissä mitään hoitamista ole. Sitä en kehdannut kysyä että joutuuko mies vielä siivoamaan.[/QUOTE]

No sehän se vasta hirveää olisi!! Herranen aika, aikuinen mies siivoamassa, huhhuh.

........???.....

Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä;24229147:
Mielestäni kaikkien miesten (ja naistenkin) pitäisi silittää omat paitansa. Minun mieheni ei silitä. Argh! Vaatteet on sama kumpi pesee, koska sen tekee hetkessä. Kaupassa käynti on ok. Saa ainakin ostettua mieleistä ruokaa. Olisi tyhmää, jos ei saisi tehdä ruokaostoksia sen vuoksi, että käy töissä.

Tuosta kaupassa käynnistä tuli mieleen että mies tekee myös ruuan, ruuanlaitto on lähinnä tyyliin vasemalla kädellä eli valmisruokien lämmittämistä...

[QUOTE="vieras";24229182]No sehän se vasta hirveää olisi!! Herranen aika, aikuinen mies siivoamassa, huhhuh.

........???.....[/QUOTE]

Mieti siis mitä tuolle naiselle jää kotihommia?

[QUOTE="NauravaMuuli";24229193]Tuosta kaupassa käynnistä tuli mieleen että mies tekee myös ruuan, ruuanlaitto on lähinnä tyyliin vasemalla kädellä eli valmisruokien lämmittämistä...[/QUOTE]
Valmisruokien lämmittäminen ei paljoa vaadi, joten sen voi hyvin tehdä mies itsekin. Jospa mies ei pidä vaimon laittamista ruuista. Mistä sitä tietää.

[QUOTE="NauravaMuuli";24229221]Mieti siis mitä tuolle naiselle jää kotihommia?[/QUOTE]
Mieti hei paljonko miehille yleensä jää kotihommia, eikä kukaan ihmettele. Oisko toi susta sitten ymmärrettävämpää, jos se nainen olis kauniimpi? :D

Mitä varten ihmiset muuttaa sitten yhteen, jos se "yhteiselo" arki on kuitenkin samaa kun asuisi yksinään?
Hoitaa vaan itseään, tekee vain itselleen asiat jne.
Eikö yhteiselo nimenomaan ole sitä, että yhdessä hoidetaan arkea ja kaikkea siihen liittyvää.

[QUOTE="NauravaMuuli";24229161]Lapset jo sen verran isoja että niissä mitään hoitamista ole. Sitä en kehdannut kysyä että joutuuko mies vielä siivoamaan.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa tällä onnellisella naisella taitaa olla oma elämä. Kyllä mun puolesta ukko saa ittensä hoitaa kun mä saan muksutkin tarpeeksi isoksi eikä tarvii ketään enää hyysätä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24229173:
Ehkä se mies on kontrollifriikki, eikä sen mielestä nainen osaa yhtä hyvin. Suurin osa naisistahan toimii näin, eikä sitä pidetä pahana. Ei, vaikka mieskään ei olisi komea.

Ai nyt mä vasta tajusin ap:n pointin. Ajattelin ensin, että mies on pakotettu tekemään nuo asiat, ja ei niin kaunis nainen on tuo pakottaja. Poitti olikin vissiin se, että mies tekee nuo omasta vapaasta tahdostaan naiselleen, mikä on ihmeellistä, koska tuo nainen ei ole edes kaunis.

Kaikenlaista sitä voikin joidenkin päässä liikkua.

Yhteistyössä