Mitä mieltä olette käytettyinä hankituista joululahjoista? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Itselleni on ihan sama onko tavara uusi vai käytetty, ajatushan se tärkein on ja monesti käytettynä saa hyväkuntoisia ja ihania juttuja monta kertaa edullisemmin kuin uutena..
Pojan nuori kummitäti on työmarkkinatuella harjoittelussa kirpparilla ja sanoin hälle eilen kun kyseli mitä pojalle joululahjaksi että kattoo sieltä jotain. Turha tuhlata mun mielestä vähiä rahojaan uusiin lahjoihin jos käytettynäkin saa yhtä hyvää (joskus jopa parempaa) ja halvemmalla.
Mitäs mieltä te olette? =)

Kyl oon lahjaks antanu käytettyä,jos on ollu hyväkuntoista ja ehjää.Ja monet keräilyjutut saa vaan vanhana ja käytettynä...Ja aina on kyl sovittu etukäteen,et voiko käytettyä viedä lahjaks...

En ole itsekään käytettyä vienyt lahjaksi, mutta mulle saa kyllä antaa!! :) Kirpparilta ostettuja uusia tavaroita olen kyllä vienyt, mutta nehän ovatkin käyttämättömiä. Oma poika saa käytettyä aika paljon myös lahjaksi, mutta eihän tuo ole valittanut. =)

Mä en kehtaisi antaa käytettyä lahjaa, mutta itse en pahastuisi vaikka sellaisen saisin. Eri asia tietty jos se lahja olisi ihan kulunut tai risa. Sitten voisi mieluummin jättää lahjan antamatta, siitä en pahastuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
Mä en kehtaisi antaa käytettyä lahjaa, mutta itse en pahastuisi vaikka sellaisen saisin. Eri asia tietty jos se lahja olisi ihan kulunut tai risa. Sitten voisi mieluummin jättää lahjan antamatta, siitä en pahastuisi.

Sehän nyt on selvää. ;) En minäkään mitään kaatiskamaa lahjaksi haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:

ei kirppiksel mitää kaatiskamaa oo

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:

ei kirppiksel mitää kaatiskamaa oo

Tarkoitinkin rikkinäistä, en tosiaankaan kirppistavaraa yleensä. =) Itsehän tässä juuri puhun sen käytetyn lahjan puolesta! :D

En kehtaisi antaa lahjaksi kuin ehkä omalle lapselleni. Toisaalta kirppikseltä löytää joskus uuttakin (kuten juuri ostimme takin miehen tytölle). Itselleni kelpuuttaisin käytettynäkin ostettuja juttuja lahjaksi, jos vaan muuten ovat mieleisiä.

Yhteistyössä