mitä mieltä olette tämän päivän syömisistäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitääkö munkin nyt avautua: aamulla kahvia ja muffini, puoli litraa muumi limsaa, possun sisäfilettä valkosipuli-pippurijuusto kastikeessa, ranskalaisia ja fetasalaattia, korvapuusti, teetä, pasteija, fetasalaattia, kirsikka dr.pepper tölkki, karkkia. Just naurettiin äijän kanssa et ei tartte ihmetellä mistä nämä mahat on tullu :D

Mie en pystyisi ihan nuin paljon syömään makeaa päivässä.
Mie oon syönny tänään aamulla 1 voileivän maksamakkaralla ja kermajuustolla, lasillinen
tuoremehua, lounaaksi ranskalaisia, 3 lihapullaa ja 2 nakkia, fetasalaattia, kurkkusalaattia
ja 1 leipäviipale margariinillä, lasi maitoa.
Päivällinen oli tähteeksi jääneitä ranskalaisia pieni annos, 2 nakkia ja fetasalaattia, 1 leipäviipale
margariinillä ja lasi maitoa.
Iltapalaksi söin äsken pizzapalan ja 1 leipäviipaleen kalkkunalla ja kermajuutolla ja lasillinen
mehua.
Niin ja päivän aikana olen syönnyt 1 joulutortun ja n 5 maitosuklaakonvehtia.

Lauantaina tuli syötyä huonosti mm. spagettia ja jauhelihakastiketta, twist-karkkeja, piparkakkuja, gb lakritsikermajäätelöä, esipaistettua patonkia ja jotain lohituorejuustoa. Kaloreita liikaa.

[QUOTE="just";25206869]:O Eli syöt noin joka päivä, huhhuh[/QUOTE]

no en oikeastaan enää, olen laihduttanut kesästä 6kg.

tämä nyt oli tällainen mässäyspäivä tässä laihdutuksen välissä :D

Mulla tänään suurinpiirtein näin:
-Kahvia maidolla
-Kalkkunanjauhelihasta tehtyä lasagnea
-Rahkapulla, piparipulla
-Banaani
-Lisää samaa lasagnea
-Puolikas levy Fazerin sinistä
-Appelsiinituoremehua ja karjalanpiirakka juustolla
-Lisää suklaata, yksi rahkapulla
-Loput jämät lasagnesta, hyvää oli! Ja sitä mehua..

En paljonko kaloreita, tavallista vähemmän kasviksia kyllä. Rv 26 paukkuu, paino ennen raskautta 47, nyt kai 51kg, pituutta 156. Sunnuntairuokavalio.. :P

Yhteistyössä