mitä mieltä olette tämän päivän syömisistäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alisa"

Vieras
tänään syöty:

aamupalaksi puoli pussia karkkia, puoli pussia suklaasipsejä

lounaaksi 12 siivua pekonia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, puoli levyä lontonrae suklaata

illalla kaksikerroksinen marmeladikonvehtirasia (258g), pussi smasheja, tölkinninen hernekeittoa juustolla ja sinapilla ja lasillinen maitoa.

ennen nukkumaanmenoa tulee varmaan vedettyä puolilevyä lontoonrae suklaata

mitäs ootte mieltä?

En itse pystyisi, uh. Tykkään kyllä karkista, mutta en oikean ruoan korvikkeena. Mun on pakko saada kunnon aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Välissä voin syödä kyllä karkkia, mutta en läheskään joka päivä syö.

Yäh, marmelaatikonvehteja noin paljo, alkais etoa.

tosin itse oon syöny tänään

6-8 pientä itsetehtyä lihariisivihannespasteijaa
punasen viilin
3 appelsiinia
pari ruisleipää vihanneksilla
4näkkileipää sulatejuustolla
3kpl juustonsiivuja
piparkakun
Varmaan puoltoistalitraa vissyä, lasin limsaa, kaksi lasia piimää ja teetä

huh ja varmaan desin juustokakun täytettä tehdessä sitä. 'ihan vaan maistellessa onko aineiden suhteet oikein'.
Miten mä oon unohtanu kunnon ruuan!!?? Ajattelin tehdä iltapalaksi vielä salaatin, mutta juustokakkutäyte vähän ellottaa. Ehkä kohta. Nyt kyllä rupes tekeen mieli tuota hernekeittoa.

Huh, mä saisin kauhen moraalisen krapulan moisesta herkuttelusta, yritän muka keventää (juustokakulla, juu.. mutta se on lahja! vien siitä huomenna puolet ystävälle!)

Pyörryttäisi ja särkisi päätä ja kovaa.

Itse olen syönyt tänään
aamupalaksi Kalinkajogurtin, muffinssin ja riisisuklaakeksin
Päivällä puolikkaan pakastepitsan, joulupiparin ja riisisuklaakeksin
Iltapäivällä leivän kaikella mahdollisella ja joulupiparin
Illalla siivu omenaa, puoli klementiiniä, fetasalaattia ja paistettuja porkkana- ja perunasiivuja ja munakkaan jossa oli sipulia, paprikaa, tomaattia ja juustoraastetta.
(Ja juu, eilen oli kekkerit ja jämiä olen "hoidellut pois ennen kuin menee pahaksi".

[QUOTE="Anne";25206320]Pyörryttäisi ja särkisi päätä ja kovaa.

Itse olen syönyt tänään
aamupalaksi Kalinkajogurtin, muffinssin ja riisisuklaakeksin
Päivällä puolikkaan pakastepitsan, joulupiparin ja riisisuklaakeksin
Iltapäivällä leivän kaikella mahdollisella ja joulupiparin
Illalla siivu omenaa, puoli klementiiniä, fetasalaattia ja paistettuja porkkana- ja perunasiivuja ja munakkaan jossa oli sipulia, paprikaa, tomaattia ja juustoraastetta.
(Ja juu, eilen oli kekkerit ja jämiä olen "hoidellut pois ennen kuin menee pahaksi".[/QUOTE]

Oikun mullakin olis jääkapissa jämiä niin söisin!! Hyviltä jämiltä vielä kuulostaa nuo!

Ne smashit on tosi hyviä, mutta ne panda suklaasipsit ihan kamalia! pythyi kuinka petyin kun smaheista lumoutuneena ostin niitä ja kuvittelin saavani jotain hyvää! Vieläkin ällöttää!

[QUOTE="hmm";25206526]Ne smashit on tosi hyviä, mutta ne panda suklaasipsit ihan kamalia! pythyi kuinka petyin kun smaheista lumoutuneena ostin niitä ja kuvittelin saavani jotain hyvää! Vieläkin ällöttää![/QUOTE]

eiiiiii kun ne on just ihania :D

[QUOTE="vieras";25206591]Sitä mieltä, että tän on pakko olla provo. Ei kai kukaan oikeasti syö noin epäterveellisesti.[/QUOTE]

No ihan varmaan syö ja vielä enemmän. joskus. ja toiset aina. Huh, mun pahin syöpötyspäivä sisältäis vielä enemminkin, jos edes muistais mitä on syöny. Vaikka yleensä syön aika hyvin.

Ei paha. :D
mun: jauhelihakeittoa ja sämpylä, kahvia ja pala kakkua
kasa kurkkupastilleja
kolme näkkileipää juustolla ja kurkulla, mukillinen kaakaota
lisää kurkkupastilleja ja vielä ois nälkä..

Yhteistyössä