Mitä mieltä olette tällaisesta vihkisormuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sokeri6:
O.k. Pidän myös kultaisesta. Valkokulta kieltämättä näyttää hopealta.

Joo ja siksi sitä haluisin. Kulta on niin prameen näköstä mut hopee tummuu. Ja mulle ei sovi kulta vaan hopee. Ei ole toi sormus kyllä muutenkaan mieleinen kun on noita kiviä kauhee kasa ryppäässä.

Oikein kiva! Muuten jos joku tuttu kuuluu Jhl-liittoon niin kannattaa hyödyntää niiden jäsenetu Kultajousessa. Liiton jäsenkortilla saa muistaakseni 20% alennusta normaalihintaisista kulta-ja timanttikoruista, kalevalasta saa 25% ja hopeasta 30%. Eli tosi hyvät alennukset, jos kalliimpaa ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
kiva.

Itse en voi sietää valkokultaa. Ehkä sen suuren suosion takia. Näyttääkin ihan hopealta, mut onhan se hienoo kun on kallista.. :whistle:

ai jos tykkää enemmän hopean väristä kuin keltakullan väristä, mutta haluaa silti arvokasta, niin on teennäinen??

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
kiva.

Itse en voi sietää valkokultaa. Ehkä sen suuren suosion takia. Näyttääkin ihan hopealta, mut onhan se hienoo kun on kallista.. :whistle:

ai jos tykkää enemmän hopean väristä kuin keltakullan väristä, mutta haluaa silti arvokasta, niin on teennäinen??

Mä en tykkää keltakullan väristä, mut mulle kelpaa kyllä mielummin ihan hopeakin. =)

kiva.

Peesi!
Aloittajan sormus on liian pliisu mun makuun. Tai onhan siinä timantteja, mutta ei jotenkaan minkään näköinen :/

Yhteistyössä