Sormuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskimmäisistä jomman kumman jos noista olisi pakko valita. Pidän ohuesta enemmän. Mutta mikään noista ei miellytä silmää niin paljoa että itselleni valitsisin.

Aika näyttäviä kihlasormukseksi mun makuun; mielestäni noi sopii paremmin vihkisormukseksi. Kihlasormukseen pitää sopia vihkisormus ja kaksi näyttävää ei ole hyvä yhdistelmä. Perinteinen sileä kihla on mun makuun!

[QUOTE="Ulpu";25838647]Aika näyttäviä kihlasormukseksi mun makuun; mielestäni noi sopii paremmin vihkisormukseksi. Kihlasormukseen pitää sopia vihkisormus ja kaksi näyttävää ei ole hyvä yhdistelmä. Perinteinen sileä kihla on mun makuun![/QUOTE]

Peesi. Kihlasormukses ei yhtäkään noista, mut tietty kaikki ei halua kun se yhden sormuksen. Mulla on sileä ja saa jonkun siron ja yksinkertaisen vihkisormukseksen parikseen joku päivä.

Ihan kaameita kaikki, ja sitäpaitsi kihlasormukseksi riittää minun mielestäni pelkkä rinkula. Ja mieluummin valko- kuin keltakultaa.

Mutta miksipä ihmeessä kysyä keskustelupalstan mielipidettä niinkin omiin mieltymyksiin perustuvaan asiaan kuin kihlasormuksen hankinta? Tai ainahan voi kysyä, mutta mitä väliä sillä on, mitä mieltä muut ovat? Itehän siitä sormuksesta on pidettävä.

Minä tykkään omastani, eniten kuitenkin sen merkityksen vuoksi; jos se ei olisi kihlasormus, se olisi vain kaunis esine.

Numero 4 oli minusta noista vaihtoehdoista kivoin :) Minustakin nuo ovat kihlasormuksiksi aika prameita, jos tarkoitus on hankkia vielä vihkisormus erikseen, mutta makuasiahan tämä on, joten älä liikaa piittaa muiden mielipiteistä.

Valitsisin sen minkä mies antaisi sillä hetkellä kun kosii... minä en itse kihlaani valitse. Enkä valinnut, mieheni kosi minua sormuksen kanssa, sormukseni on aivan ihana.

Kiitos vastauksista,en olekkaan täällä kysymässä että minkä te valitsette minulle,mutta tuossa on ne mitä minä valitsisin ja nämä ovat siis ihan kihlamallistoa. Itse en pidä valkokullasta kun se näyttää ihan joltain luokkasormukselta mitä otettiin seiskalla tai kasilla.Mutta makunsa kullakin. Olen kai sitten niin vanhan aikainen että keltakulta on se minkälainen minusta pitää olla sormus. Meille ei tule kuin tämä yksi sormus ja minä saan valita minkä haluan joten on ainakin mieluinen. Lähinnä nyt vai kyselin että mitä mieltä muut on tai onko kellään samanlaista makua kun itselläni ja sehän kai on sallittua että voi täällä tälläistäkin kysellä jos se minua kiinnostaa.Kenenkäänhän ei tarvitse vastata jos ärsyttää tälläinen ketju :) Minun suosikki on tällä hetkellä tuo eka ja sitten tuo vika.

Yhteistyössä