Meilläki tytöllä 1,5v viikkoja kestäny nuha+yskä, välillä paranee ja välillä huononee. Viimeksi kun käytiin lääkärissä niin kehkoputket oli tulehtuneet, keuhkokuumetta ei onneksi ollu. Tytöllä ei ole ollu kuumetta kun välillä vaan vähä lämpöä. Saatiin viime lääkärireissulla Ventolinea tuohon yskään, on kyllä auttanu tosi hyvin! Lääkäri sano että kun on luultavasti viruksen aiheuttama niin tärkeintä saada lapsen olo paremmaksi (yskänlääkettä ja särkylääkettä, varsinki yöksi), jotta lapsi syö, juo ja saa nukuttua. Jos teillä yöt on vaikeita ja lapsi väsähtäny, syö/juo huonommin niin suosittelisin kyllä käymään lääkärissä.