Mitä mieltä olette olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hiukan tylsä. Ei edusta varsinaisesti mitään tiettyä tyyliä, eikä välttämättä ole tarkoitus edustaakaan?
Tuo tv-taso ei sovi yhteen tuon sohvapöydän kanssa. Sohva on ruma.
Toisaalta kokonaisuus on ihan kivan harmoninen, siisti ja yleisilme on ihan kiva.

Jos haluat rehellisen vastauksen, niin mun mielestä todella tyylitön.
- Matto on ihan liian pieni olkkariin
- Sohvalla voisi olla jotakin "katseen vangitsijaa". En tarkoita, että se pitäisi olla TÄYNNÄ jotakin tyynyjä tms. Sohva on kuitenkin iso, joten suht. isoa siihen laittaisin.
- Tv-taso on joka tavalla halvan näköinen
- Tv-tason takana oleva seinä on ihan keskeneräisen näköinen

"Ihan kiva", vähän kolkko. Olisin valinnut vaaleamman sohvan tai lisännyt sisustukseen enemmän tummaa, nyt tuo sohva pomppaa esiin huonolla tavalla. Matto voisi olla isompi. Miksi toinen seinä on tiiltä?

Joo, ei ollut teidän kämppänne, kunhan mietiskelen.

No mun mielestä tuo sohva ei sovi sinne yhtään. Jotenkin kamalan kolkko ja tylsä. En tarkoita, että pitäisi olla ängetty täyteen tavaraa. Pidän itsekin yksikertaisesta "vähemmän on enemmän" tyylistä, mutta se jokin puuttuu. TV-taso ei oikein sovi tuon sohvapöydän kanssa ja tuo tiiliseinä kaipaisi jotakin.
Mutta kyllä olkkari kokonaisuudessaan on ihan ok :)

Tuo matto on kyllä jopa koominen :). Ihan peruskiva ja kyllä on jotakin makuakin. Ei siis mitään hirveitä tyylivirheitä. Mä luulen, että tässä tapauksessa on enemmän rahakysymys, miksi olohuone on tuollainen, eikä makukysymys. Makua bloggaajalla olisi varmaankin. Minulle tulee sellainen tunne, että ei ehkä ole ollut varaa sisustaa haluamalla tavalla, mutta ihan hyvin onnistunut sisustamaan omalla budjetillaan.
Hiukan on tylsä. En minäkään pidä krääsästä, mutta "sitä jotain" tuo koti kaipaisi.

No telkkaritaso ei sovi yhtään tuon sohvapöydän kanssa. Kaksi eri tyylimaailmaa. Olkkarin matto on ihan naurettavan pieni! Tuo tiiliseinä kaipaa jotakin lisää.
Perusilme on ihan ok.

Näyttää siltä, että on juuri muutettu uuteen kotiin ja olohuoneesta puuttuu vielä tavaroita. Enkä tarkoita mitään krääsäpaljoutta, vaan tuo on nyt todella ankea.

tylsä. ei näy elämä. olohuoneesta ei yhtään näe millainen perhe sielä asuu, ei mitään henkilökohtaista. liian steriili ja persoonaton.
mun mielestä ei tarvi olla mitenkään sisustettu eikä kalliin näköinen olohuone, mut tollanen persoonaton on tylsä

Yhteistyössä