Mitä mieltä olette olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27085433]-Telkkari on liian korkeella
-Matto on liian pieni
-Tylsä[/QUOTE]

Nämä tuli mieleen, lisäksi en pitänyt seinän väristä enkä siitä, miten huonekalut oli aseteltu. Telkun takainen seinä oli aika karsea.

- matto on AIVAN LIIAN PIENI tuonne olohuoneeseen ja muutenkin ruma
- Verhot eivät sovi tuonne ja ovat tosi tylsät ja ankeat
- tv-taso ja sohvapöytä eivät soinnu yhteen
- tiliseinä on rumasti sisustettu
- kokonaisilme on ihan siisti ja kiva

Musta taas seinät ja verhot on kivat. Niiden lisäksi jalka lamppu ja sohva pöytä on kivat. Matto, tv-taso, telkkari, tavaroiden asettelu tökkii. Musta nuo edellä mainitut riitelee muun sisustuksen kanssa. Ja en voi sietää tuota jyskin kiiltävää valkosta tv-tasoa. Musta se ei sovi minkään kanssa. Mutta siis kyllä tuossa potenttiaalia on ja varmasti ajan kanssa tulee tosi kivakin!

Hajuton, mauton ja väritön. Tylsä ja mitäänsanomaton sisustus, noita mahtuu sata tusinaan nykyään ja mallia katsotaan jonkun Hobby Hall-kuvaston sivuijen esimerkkikuvista.

Toi ongelta näyttävä lamppu on omituinen.
Matto on liian pieni.
Tv liian korkealla, tuotahan pitää niska kenossa katsoa ja sitten vielä näyttää hassulta kun on taso niin matalalla siihen verrattuna.
Verhot sulautuvat seinään, ei hyvä.
Sohva on liian tumma tuohon, ja liian iso, toimii liikaa keskipisteenä tuossa huoneessa.

Tuo matto on todellakin ihan liian pieni ja ei muutenkaan sovi tuonne yhtään. Matto pisti silmään ihan heti. Aivan karsea jopa. Sohva on kyllä ihan jees ja sohvapöytä on ihan jees. Tv-taso ei sovi tuohon olohuoneeseen ja tv on asetettu ihan liian korkealle. Mä hommaisin uuden tv-tason. paljon isomman ja massiivisemman ja asettaisin telkkarin sen tason pääälle. Lisäksi tuo tiiliseinä on ihan mitäänsanomaton ja sisustamaton.
Verhot hankkisin uudet ehdottomasti.
Sohva on tumma, joten laittaisin vähän muutakin tummaa tuonne olkkariin.

Minäkin pidän avarasta, siististä ja vähemmän on enemmän tyylistä. Silti tuo olohuone kaipaa jotakin ja kipeästi. Väriä edes jollain tapaa.

Katselin myös muita sisustuskuvia. Makuuhuone oli kiva. Paitsi taulut ja tyynyt eivät sopineet sinne, sillä olivat liian pieniä. Lapsen huone on ihan kiva, mutta olisin hankkinut sinne jotakin laadukkaampia tai näyttävämpiä kalusteita. Meillä on samoja kalusteita kylppärissä :)

Verhot ja seinät samaa väriä?! Mun mielestä se on tosi paha sisustusvirhe.

Sohva on ihan kiva, mutta ei sovi tuonne olkkariin. Telkkaritasokin on kyllä ihan kiva, mutta ei sovi ollenkaan noin ison ja kolkon seinän eteen. Telkkari on liian korkealle ja seinälle laitetut telkkarit on yleensä jotenkin typerän näköisiä. Matto on liian pieni!!!!!

No mä sisustaisin tuota tiiliseinää jotenkin ja laskisin telkkarin paljon alemmas.. Sitten vaan uusi matto ja uudet verhot ja tuon sohvan tummaa väriä vähän muuallekin.

Huonekaluissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne eivät sovi keskenään yhtään yhteen. Huonekalut on sijoitettu jotenkin väärin. Seinät ja verhot eivät saisi olla koskaan samaa väriä ja matto on ihan liian pieni.
Mua myös häiritsee se, että tuo tv on liian korkealla.

Katselin myös muita kuvia kodista. Tuo lapsen huone on sisustettu kylppärikalusteilla?!?! Se on vähän erikoinen ratkaisu.

Kukin tyylillään :)

Ihan ok yritys. Jotain puuttui, ja jotain oli kiikaa, esim se hökötys seinällä. Seinä oli mielestäni hyvänvärinen, mutta ruskea tai valkoinen sohva sopisi paremmin.

No mun mielestä tuo koti/olohuone ei ole niin paha!!

Olohuone ei ole onnistunut sisustuksessa, mutta esim. keittiö ja makuuhuone ovat oikein kivoja, vaikka pientä viilattavaa niissäkin olisi. Kuten varmaan meidän kaikkien kodissa:).
Lapsen huoneessa olevat kalusteet taitavat olla kyllä kylpyhuoneen kalusteita, mutta ihan kivasti sinnekin sopii!

miten saitte selattua lisää kotikuvia, en löydä tunnisteita tuolta blogista?!

ja aika kovaa arvostelua ottaen huomioon ettei kirjoittaja itse ole laittanut linkkiä tänne :/

[QUOTE="hei";27085914]miten saitte selattua lisää kotikuvia, en löydä tunnisteita tuolta blogista?!

ja aika kovaa arvostelua ottaen huomioon ettei kirjoittaja itse ole laittanut linkkiä tänne :/[/QUOTE]

Hakusanoilla ja etusivulla tuli heti esittelyä lapsen huoneesta jne.

Ei mun makuun. Ihan sievä mutta tulee mieleen, että omistaja tykkää maalaisromanttisesta sisustuksesta, mutta ei hallinnut toteutusta eikä osaa hahmottaa kokonaisuutta.. Sohva hyppää silmille, kun kaikki muu on vaaleaa tai beigeä, kellon (?) ja peilin sommittelu ei toimi, kaappi nurkassa on ihan orpo piru, telkkutaso ja arkkupöytä riitelee (muttei tarpeeksi ollakseen hyvä yhdistelmä)....tätä voisi jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27085938:
Ei mun makuun. Ihan sievä mutta tulee mieleen, että omistaja tykkää maalaisromanttisesta sisustuksesta, mutta ei hallinnut toteutusta eikä osaa hahmottaa kokonaisuutta.. Sohva hyppää silmille, kun kaikki muu on vaaleaa tai beigeä, kellon (?) ja peilin sommittelu ei toimi, kaappi nurkassa on ihan orpo piru, telkkutaso ja arkkupöytä riitelee (muttei tarpeeksi ollakseen hyvä yhdistelmä)....tätä voisi jatkaa.

Juuri näin. Tiivistit ajatukseni.

[QUOTE="hei";27085914]miten saitte selattua lisää kotikuvia, en löydä tunnisteita tuolta blogista?!

ja aika kovaa arvostelua ottaen huomioon ettei kirjoittaja itse ole laittanut linkkiä tänne :/[/QUOTE]

No mutta, minä taas en osaa sisustaa tuonkaan vertaa....Hän ei sietäisi minun kotiani sillä tämä on runsas ja kirjava. Huonekaluja on paljon sillä vaatteeni ja kenkäni tarvitsevat paljon tilaa koska ovat pääasiassa. Sekä meillä on on aina minun työnurkka jossakin sillä tarvitsen joka päivä uutta vaatetta.

Yhteistyössä