Mitä mieltä olette olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ihana.. Rauhallisen näköinen :) kivat noi värit..
En ymmärrä kuinka valitetaan tylsyyttä.. Blogista tulee kyllä ilmi, että perheessä on pieni lapsi.. mielestäni hyvä olohuone lastakin ajatellen :)

Pidän väreistä ja tällaiset olohuoneet etovat hieman.
Mulla on samanlainen soffa. Tonne se ei kyllä oikein sovi.

Eniten pisti silmään toi ensimmäinen kommentti "miksei teidän olohuone ole sotkuinen ja leluissa!!!"
No onko sen lapsiperhe-elämän pakko näkyä joka nurkassa?! Toi on ilmeisesti vähän isompi talo, ehkä lapsella on muuallakin tilaa leikkiä?

Niin samaa mieltä! Meilläkin lasten tavarat omissa huoneissaan. Joskus iltasella voi olla olkkarissakin jotain, mutta aina ne raivataan ennen yötä pois. Ei lasten tartte jatkuvasti sotkea tavaroillaan koko taloa/asuntoa.
Ihana illalla käpertyä kullan kainaloon, kun ei leluihin kompastele liikkeelle lähtiessään.

Hah, "hauska" löytää tällainen linkki. Tän keskustelun aloittaja onkin jo jokaisen tiedossa, ei keksinyt enää muuta väylää kiusata blogin ylläpitäjää niin tänne tuli ihmettelemaan. Miten joilla riiittää aikaa tollaseen? liikaa vapaata:D Onneks blogin kirjoittaja on huumori ihmisiä ja osaa nauraa näille. tuskin tulee ikinä vastaan olohuonetta joka miellyttää tuhansia akkoja. Töihin ja päiviensä tunteja täyttämään HYÖDYLLISESTi!!

aivan uskomatonta toisen kodin arvostelua. laittakaa omista huoneistanne kuvia, älkää muiden omista! nätistihän tuo on sisustettu ja makunsa kullakin, tosi asiatonta.

Mä oon monta kertaa laittanutkin kuvia omasta kodistani.
Eikä tässä nyt kovin pahasti oo edes sanottu, ihan tottahan on että tv on liian ylhäällä ja yleisilme on vähän tylsä.
Jos laittaa nettiin kuvia kodistaan niin eiköhän niitä sit saa arvostellakin (ja joo, muuallakin kun siellä blogissa).

[QUOTE="jones";27095021]Hah, "hauska" löytää tällainen linkki. Tän keskustelun aloittaja onkin jo jokaisen tiedossa, ei keksinyt enää muuta väylää kiusata blogin ylläpitäjää niin tänne tuli ihmettelemaan. Miten joilla riiittää aikaa tollaseen? liikaa vapaata:D Onneks blogin kirjoittaja on huumori ihmisiä ja osaa nauraa näille. tuskin tulee ikinä vastaan olohuonetta joka miellyttää tuhansia akkoja. Töihin ja päiviensä tunteja täyttämään HYÖDYLLISESTi!![/QUOTE]

Minä olen tämän ketjun aloittaja. Haluan korajata nyt tilanteen siksi, koska en ole varmasti se keneksi luulet. Ihan siksi nyt sanon, ettei mene syyttömille haukut. Olen todella pahoillani, jos aiheutin bloggaajalle mielipahaa.
Meillä oikeasti on hyvin samantyylinen olohuone ja siksi kaipasin vinkkejä. Meillä on tosi tylsä olkkari ja tämän ketjun kautta halusin myös vinkkejä meidän sisustukseen.

[QUOTE="jones";27095021]Hah, "hauska" löytää tällainen linkki. Tän keskustelun aloittaja onkin jo jokaisen tiedossa, ei keksinyt enää muuta väylää kiusata blogin ylläpitäjää niin tänne tuli ihmettelemaan. Miten joilla riiittää aikaa tollaseen? liikaa vapaata:D Onneks blogin kirjoittaja on huumori ihmisiä ja osaa nauraa näille. tuskin tulee ikinä vastaan olohuonetta joka miellyttää tuhansia akkoja. Töihin ja päiviensä tunteja täyttämään HYÖDYLLISESTi!![/QUOTE]

No kannattaisko itsekin keksiä jotain hyödyllisempää tekemistä.

• Tykkää
Reactions: as if
Sohva on kiva. Olohuoneen kalusteet eivät kyllä sovi keskenään yhteen. Matto on liian pieni. Miksi telkkari on noin korkealla?
Sisustaja ei ole oikein osannut sommitella. Ei tuo mikään hirveä silti ole.
Keittiö on ok ja yläkerran makkari. Sängyn päällä olevat tyynyt ja päädyn taulut ovat liian pieniä.
Lapsen huoneesta en pidä. Kylppärin hylly lapsella? Muutenkin vähän sekundaa koko lapsen huone.

Sohva on kyllä ihan jees. Miksei tuota sohvan tummuutta ole tuotu esille muualla huoneessa? tv-taso on ihan ok, mutta yksikään huonekalu tuossa huoneessa ei sovi keskenään yhteen. Tuollainen halpisarkku sotkasta on niin white trashia ja menneen talven lumia. Verhot ja seinät samaa väriä = aika karua.
Kaikilla ei ole sisustusmakua:). Ei mullakaan ole.

Mä selasin tuota blogia ja katselin muitakin sisustuskuvia. Mun mielestä on hyvin edullisesti onnistuttu saaman ihan kivoja ratkaisuja. Olohuone on aika mauton, mutta muuten koti on ihan kiva. Tässä on loistava esimerkki siitä, että vaikka rahat olisi vähissä, niin silti voi tehdä kotiin kivoja ratkaisuja.

Ei paha. Ainut mikä pistää silmään: Miksi tuo tv on nostettu seinälle ja liian korkealle? Seinälle laitetut telkkarit näyttävät harvoin hyvältä. Tuo valkoinen johdonpiilotin on ihan karsea.
Tuo arkkusohvapöytä on aivan kauhea. Siis ihan hirvä ja pilaa koko olkkarin.

Tämä keskusteluhan on aloitettu täysin asiallisesti? Eihän tämän keskustelun aloittaja (ainakaan aloituksessaan) ole sanonut MITÄÄN negatiivista ja itse halusi asiallista keskustelua?

Kalsea. Lamppu on liian iso tuohon tilaan. Matto liian pieni. Arkkupöytä on siellä hornassa sohvalla istuttaessa ja samalla keskellä lattiaa. Tv liian korkealla ja liian pieni seinälle. Vitriini liian matala. Mittasuhteet pielessä tässä huoneessa.

Yhteistyössä