Mitä mieltä olette olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidän väreistä ja tällaiset olohuoneet etovat hieman.
Mulla on samanlainen soffa. Tonne se ei kyllä oikein sovi.

Eniten pisti silmään toi ensimmäinen kommentti "miksei teidän olohuone ole sotkuinen ja leluissa!!!"
No onko sen lapsiperhe-elämän pakko näkyä joka nurkassa?! Toi on ilmeisesti vähän isompi talo, ehkä lapsella on muuallakin tilaa leikkiä?

No kun mielipidettä kysyttiin, niin suoraan sanoen: Kämppä on sen näköinen, että halutaan kaikkihetinytpaikalla, mutta ei ole siihen rahaa. Siksi on päädytty kovin riiteleviin ja jopa järjettömiin ratkaisuihin. Kokonaisuuden hallinta ja sommittelu on pahasti kateissa.

Täällä kaivataan taas asiallista keskustelua ja ei tule kuin haukkumista.

Kaunis koti. Seinän väri kiva. Sohva liian musta, ruskea olisi parempi. Lattiasta en tykkää. Itse pidän joko rehellisesti tummasta puusta tai sitten ihan valkoiseksi maalatusta/lakatusta. Mutta kaikin puolin kiva.

Kovin keskeneräinen. Joko asukkaat eivät osaa sisustaa tai sitten on tosiaan kaikki vielä kesken. Mikään ei sovi keskenään yhteen, matto on liian pieni, telkkari liian korkealla ja verhot ja seinät keskenään samaa väriä, niin hyi...

Koko asunnosta tulee mieleen, että yritetään matkia epäonnistuneesti maalaisromanttista tyyliä. Sommittelua ei tuo sisustaja osaa. Joka huoneessa on ihan kuin jäänyt joku kesken. Vaikuttaa siltä, että asuja ei osaa sisustaa itse ja matkii vain suoraan jotakin jyskin kuvastoa.

Lapsen huoneessa on jotain kalusteita, mitkä mäkin laittaisin kylppäriin. Mutta ihan kivat värit on valinnut lapsen huoneeseen jne, vaikka se tähtitapetti on mun mielestä kauhea. Mutta eihän mun tarvitse siitä tykätäkään.

Apua, en uskaltais laittaa omaa olkkaria tänne, ootte niin kriittisiä :D

Makuasia tietty, mä just tykkäsin seinistä, lampuista ja verhoista, ikkunat oli kans kivan malliset. Kalusteet ei ihan mun tyyliä.

1. Verhot ja seinät samaa väriä = ihan hirveää ja mautonta
2. Matto on aivan liian pieni. Siis wth?! Mitä ne on ajatellut, kun on tuo matto laitettu?! Hankkisivat nyt ensitöikseen uuden maton!!
3. Sohva on kiva!
4. Tuollainen arkku sohvapöytänä ei oikein iske. Tuo trendi meni jo.
5. TV-taso on aivan liian pieni tuolle seinälle. Taso itsessään on ihan kiva kyllä, mutta ei sovi tuonne olkkariin yhtään! Telkkari on nostettu liian korkealle. Tuo tiiliseinä edustoineen on jotakin kauheaa.
6. Asujilla ei ole kyllä hajuakaan sommittelusta. Huonekalut on sijoitettu vähän sikin sokin.
7. Peili sohvan takana on tosi kiva ja teksti siinä on hauska yksityiskohta.
8. Tuo sydämen muotoinen (muratti?) on kiva
9. Tuo ihme onkivapalamppu on karsea

Sohva on kiva. Kalusteet tuossa olkkarissa ei kyllä sovi keskenään yhteen yhtään. Ei ole oikein osattu hankkia tilaan sopivia kalusteita. Toki kuva hämää hiukan.

Ihan kiva. Itse en tykkää valkoisesta ja vielä kaverina beige. Sohvapöytä ruskeana olisi kiva, sohva mukavan oloinen. Telkkari hirveän pieni ja tv-taso ikävä.

Ei meilläkään mikään ammattisisustus ole, mutta ei kai sitä kaikesta tarvi siltikään pitää? Meillä on kyllä sitten niitä sotkuja ja leluja, lapset kyllä näkyy :D. Ja hankalan olohuoneen takia ei todellakaan ole aseteltu huonekaluja mitenkään hyvin.

Pienillä jutuilla sais jo paljon ilmettä muuttumaan. Uudet verhot, valkoiseen päin olevat ennemmin, beiget ei tuohon sovi. Kukkia pöydälle ja muuallekin, sovalle ehdottomasti tyynyjä. Muuttuu ilme paljon kodikkaammaksi kun on sopivasti muutakin kuin just ne tarpeelliset sohva, pöytä ja tv-taso. Ihan kivan tuosta saisi pienellä vaivalla :-)

Nättiä on.
Mutta usein olen miettinyt kun kuvia katselen ja monella kaverillakin nykyään tämä valkoinen-beige sisustus, mihin on kadonneet värit ihmisten sisustuksesta? Toinen toistensa kopioita nykyään ihmisten kodit

Joo ei tossa olohuoneessa sinänsä mitään vikaa ole. Vähän vilkaisin blogia ja tuntuu keskittyvän eniten ostamiseen. Kaikki vaatteet ja tavarat mitä ostetaan kuvataan. Mua ei jotenkin jaksa yhtään kiinnostaa.

Pidän eniten sellaisista blogeista missä tehdään itse jotain, tuunataan vanhaa, löydetään kirpparilta, askarrellaan tai tehdään käsitöitä. Siis kekseliästä materiaalin käyttöä eikä pelkästään sellaista "katso mitä olen ostanut"

[QUOTE="vieras";27088532]Joo ei tossa olohuoneessa sinänsä mitään vikaa ole. Vähän vilkaisin blogia ja tuntuu keskittyvän eniten ostamiseen. Kaikki vaatteet ja tavarat mitä ostetaan kuvataan. Mua ei jotenkin jaksa yhtään kiinnostaa.

Pidän eniten sellaisista blogeista missä tehdään itse jotain, tuunataan vanhaa, löydetään kirpparilta, askarrellaan tai tehdään käsitöitä. Siis kekseliästä materiaalin käyttöä eikä pelkästään sellaista "katso mitä olen ostanut"[/QUOTE]

mua taas ei kiinnosta tippaakaan yleensä kenenkään omatekemät "muka kätevät" räpellykset, vaan nimenomaan tykkään lukea mitä muut on ostaneet ja mistä. Olenpa joskus bongannut niin jotain kivaa ja käynyt ostamassa itsellenikin...

niin me vaan ollaan erilaisia, kaikelle on lukijansa :)

No ei ole sisustusmakua. Olkkarin huonekalut eivät sovi keskenään yhteen ja on sijoiteltu todella hassusti. Matto on liian pieni. Tv on liian korkealla ja tuo taso ei sovi olkkariin yhtään. Tiiliseinä on hirveä ja sitä voisi jotenkin yrittää sisustaa. Tylsät seinät koko olkkarissa. Mä en keksi mitään positiivista tosta olohuoneesta. No sohva on ihan kiva, vaikka ei tohon olkkariin sovikaan.

Lapsen huone on kamala: täynnä sekundakalusteita ja tietty halpuus ( en tarkoita yksin hintaa) näkyy joka paikassa.

Ilmeisesti asujilla/bloggaajalla ei ole paljoa rahaa. Se näkyy joka paikassa. On pitänyt väkisin saada uutta ja sitten on haettu jostakin jyskistä kylppärikalusteita.

Yhteistyössä