mitä mieltä olette lastenne....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna hmm?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nanna hmm?:
mitä mieltä olette lastenne seurustelusta? annatteko seurustella kenen kanssa haluaa? minä annan... teenkö kuitenkaan oikein?

kyllä kai teet, jos kieltää niille voi tulla uhma ja voi tehdä jotain todella hölmöä. siis uhmatakseen äitiä. mulla nyt lapset eivät vielä seurustele,

No eihän nuo kaikki kaverit mitään äidin ihannekavereita ole. Mutta paha sitä on mennä teinien perään kiljumaankaan että ette sitten noiden kanssa leiki...
Uskon ja luotan että lapset itse osaavat muodostaa mielipiteitä ystävistään ainakin ajan kanssa parhaiten. Joukkoon mahtuu erilaisia tyyppejä, toisten kanssa dataavat , toisten kanssa futaavat ja joidenkin kanssa jubaavat.

no mun lapset ei oo siinä iässä vielä mutta kyllä jotain rajoja on pakko laittaa. ite aloin olla yhessä ex:n kaa kun olin 15v ja ex oli 22v. en ikinä tuu hyväksyy semmosta kun lapset ovat sen ikäsiä. todennäköisesti soitan poliisitkin paikalle. :whistle:

minulla on 1 teinipoika ja 1 vähä nuorempi 10 vee lapsi. teini kyll seukkailee mut en tiiä teenkö oikein, sillä näin pojan laatikossa kondomeja:D en oo viittiny käräyttää viel siit

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
minulla on 1 teinipoika ja 1 vähä nuorempi 10 vee lapsi. teini kyll seukkailee mut en tiiä teenkö oikein, sillä näin pojan laatikossa kondomeja:D en oo viittiny käräyttää viel siit

Siihen voit tietysti olla tyytyväinen, et poikasi on vastuuntuntoinen ku on hankkinut kortsuja. Vielä ku käyttää niitä sit kans ku on tositilanne...

Yhteistyössä