mitä mieltä olette? (lasten supattelusta ja miehestä pohdintaa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on..

Vieras
Kun lapsi supittaa jotain tai haluaa kertoa jonkun asian pelkästään minulle,mies tenttaa ja kysyy aina että "mitä pekka sanoi??".. Minua tämä ärsyttää,mun mielestä myös lapsilla saa joskus olla jotain kahenkeskistä asiaa pelkästään jommallekummalle vanhemmalle. En ymmärrä miestä. vai olenko tässä nyt väärässä...mun mielestä tuo utelu on ihan turhaa ..

Kun lapsi supittaa jotain tai haluaa kertoa jonkun asian pelkästään minulle,mies tenttaa ja kysyy aina että "mitä pekka sanoi??".. Minua tämä ärsyttää,mun mielestä myös lapsilla saa joskus olla jotain kahenkeskistä asiaa pelkästään jommallekummalle vanhemmalle. En ymmärrä miestä. vai olenko tässä nyt väärässä...mun mielestä tuo utelu on ihan turhaa ..

Up, hyi mitä mulla tulikaan mieleen...

Minusta on hienoa, että toinen on kiinnostunut lasten asioista. Olisi ikävää, jos toinen jäisi perheessä ulkopuoliseksi. Jos ei halua kertoa tarkemmin lapsen asioista, niin voi mainita mihin aiheeseen supattelu liittyi.

Mies on kotrollifriikki. Äkkiä eroon moisesta. Tuollainen on pitkän päälle tooosi ahdistavaa. Pian joudut myös toistamaan sanasta sanaan kaiken mitä itse olet puhunut muiden kanssa.

Yhteistyössä