Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä oot ihana, aina oma itsesi ja huippu just siks![]()
En tunne sua henkilökohtaisesti joten minulla ei ole mielipidettä sinusta.
En tunne sua henkilökohtaisesti joten minulla ei ole mielipidettä sinusta.
Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä?Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?
Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?
Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä?Enkä siis pahana pidän sun kommentia yhtään, jokaisella omat mielipidet
![]()
En tee tuntemattomista mitään päätelmiä.
Ainakin tykkäät leuhkia kaikella ostamallasi krääsällä.
Etpä sä mihinkään keskusteluihin oikein mitään kommentoi, paitsi omiis niin ei mielipidettä.
Just äsken kommentoinut yhdessä keskustelussa. Ehkä et huoma kun en ole kovin paljon täällä. Kaksi päivä vain olin peräkkäin kun tänään vielä olen lomilla ja huomenna työt taas aloitan, niin ei ole enää aika joka pv täällä käydä.
Ehkä ennen -_- kun ei ollut siihen aika nyt jo aikoja. Paitsi niin kuin kerroin ehkä 2-3 viimeistä pv, kun lomilla nyt olen![]()