Uiii kiitos :heart: sellaiset kommentit tuo hyvää mieltäSä oot ihana, aina oma itsesi ja huippu just siks
Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?En tunne sua henkilökohtaisesti joten minulla ei ole mielipidettä sinusta.
Ihan vain palstan perusteella . Vaikka tiedän on se vaikea pelkästään sen perusteella jotain ajatella. Kun välillä itseäsi en tunnistaa kun luen jotain vanhoja viestiäEn tunne sua henkilökohtaisesti joten minulla ei ole mielipidettä sinusta.
Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä? Enkä siis pahana pidän sun kommentia yhtään, jokaisella omat mielipidetIhanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?
Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
:heart:Tykkään <3
En tee tuntemattomista mitään päätelmiä.Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?
Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
Joku hillitön kerskakuluttamisen hehkutus oli minusta joskus takavuosina säälittävää.Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä? Enkä siis pahana pidän sun kommentia yhtään, jokaisella omat mielipidet
En minäkään tee päätelmiä oikeiden ihmisten elämästä palstan ulkopuolella palstakäytöksen perusteella. Milanna85 on palstahahmo, ja minulle on yhdentekevää se, onko taustalla joku oikea henkilö, kolme kaksplussan palveluksessa olevaa haamukirjoittajaa vai joku yksittäinen Milannaksitekeytyjä.En tee tuntemattomista mitään päätelmiä.
En ole tätä tehnyt jo pari vuotta . Paitsi keräily keskustelussa ja lapsille kun tein edullisen löydön.Ainakin tykkäät leuhkia kaikella ostamallasi krääsällä.
Just äsken kommentoinut yhdessä keskustelussa . Ehkä et huoma kun en ole kovin paljon täällä. Kaksi päivä vain olin peräkkäin kun tänään vielä olen lomilla ja huomenna työt taas aloitan, niin ei ole enää aika joka pv täällä käydä.Etpä sä mihinkään keskusteluihin oikein mitään kommentoi, paitsi omiis niin ei mielipidettä.
Ai no sitte....:headwall:Just äsken kommentoinut yhdessä keskustelussa . Ehkä et huoma kun en ole kovin paljon täällä. Kaksi päivä vain olin peräkkäin kun tänään vielä olen lomilla ja huomenna työt taas aloitan, niin ei ole enää aika joka pv täällä käydä.
Ok. Loma tulee kyllä välillä ihan tarpeeseen, varsinkin jos tekee rankkaa duunia. Tai tietty muutenkinEhkä ennen -_- kun ei ollut siihen aika nyt jo aikoja. Paitsi niin kuin kerroin ehkä 2-3 viimeistä pv, kun lomilla nyt olen