Mitä mieltä usean nimimerkin omistajista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Niin siinä kysymys ytimekkäänä. Tiedätkö tai epäiletkö että palstalla käy ihmisiä usealla nimimerkillä? Mitä mieltä olet, onko mielestäsi reilua vai typerää?
Minusta tosi typerää ja ihmettelen mitä järkeä siinä on :headwall: :headwall:

no se ainakin on sata varmaa, että suurin osa noista vittuilevista harmaista on mustia nikkejä, jotka käy harmaana päätään aukomassa. ja varmaan jollain on useampia mustia nikkejäkin sitten, vaikka en ymmärrä mitä hyötyä siitä sitten on

Ymmärrän että kirppispuolelle on oma nikki ja palstailuun oma, mutta...jos keskusteluissa pitää vaihdella eri mustia nikkejä, niin kyllä tulee mieleen että onkohan tyypillä monta persoonaa oikeassakin elämässä tai keskusteleeko itse näiden persooniensa kanssa eri nikeillä :o
Tiedän varmuudella että täällä pyörii eräs lapseton sinkkumies, jolla on naisen nikkejä vaikka muille jakaa... Omituista touhua :headwall: Ehkä hänellä ei sitten tosiaan ole muuta elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
no se ainakin on sata varmaa, että suurin osa noista vittuilevista harmaista on mustia nikkejä, jotka käy harmaana päätään aukomassa. ja varmaan jollain on useampia mustia nikkejäkin sitten, vaikka en ymmärrä mitä hyötyä siitä sitten on

jos se on niin satavarmaa niin varmaan itse harrastat moista?ja mua ei kiinosta kuka mitenki kirjottaa, jos kerta niin voi ja saa tehdä, ei lie kenenkään ongelma?

Yksi modeista esiintyy kahdella nikillä, ja tiedän pari muutakin rekisteröitynyttä joilla kaksi nimimerkkiä, ja molemmilla pyörivät täällä mitäs nytillä.

Mulla ainkin pari nikkiä yks mustalla ja pari harmaalla en ole ikinä ajatellut sitä pahalla ja likkaaan aina jotain nimimerkkiä mikä tulee ekaks tohon lähettäjä kohtaan taidan vaan olla laiska.

mulla on kaksi nikkiä mutta toisessa yhden kirjaimen ero tähän verrattuna joten eipä tuo ole niin vaikuttava kun kaikki tunnistaa. kun taas jos on kaksi täysin eri nikkiä, on mielestäni ärsyttävää enkä voi ymmärtää niitä. sama koskee jatkuvasti nikkejään vaihtavia tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mulla on kaksi nikkiä mutta toisessa yhden kirjaimen ero tähän verrattuna joten eipä tuo ole niin vaikuttava kun kaikki tunnistaa. kun taas jos on kaksi täysin eri nikkiä, on mielestäni ärsyttävää enkä voi ymmärtää niitä. sama koskee jatkuvasti nikkejään vaihtavia tyyppejä.

ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi olet tehnyt kaksi ihan samantapaista nikkiä? tai siis kaksi nikkiä ylipäänsä, jos et halua sen avulla mitenkään "piiloutua"?

Kolmella mustalla nikillä olen enemmän kirjoitellut eli ovat olleet palstailukäytössä. Paria tilapäisnikkiä, joilla en ole varsinaisesti kirjoitellut, en nyt laske.

Edellisen palstailunikin olen aina jättänyt ennen uuden nikin käyttöönottoa. Mitä mieltä tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi olet tehnyt kaksi ihan samantapaista nikkiä? tai siis kaksi nikkiä ylipäänsä, jos et halua sen avulla mitenkään "piiloutua"?

ku on sellainen pelko persiissä että ylläpito saattaa joskus poistaa tämän nykyisen nikkini omin luvin :whistle:

asiaan vastaaminen on tärkeintä. En ole edes huomannut, että lähettäjä kohtaan pitäisi laittaa aina sama tunnistettava "nikki" vai mikä lienee. Olen kirjoitellut siihen jotain aiheeseen sopivaa, oon kai sitten vähän "out" tästä palstailukulttuurista. On ollu kiva vastailla ja saada vastauksia ja luulin sen olevan juju tässä jutussa. Pitänee luoda joku "nikki", jotta joku ehkä arvaa kuka mä olen....

Yhteistyössä