Mitä mieltä olet hiustenpidennyksistä/tuuhennoksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse en tykkää, mutta mun on toisaalta hyvä sanoa, kun on niin hyvä tuuri, että omistan paksut ja pitkät, nopeasti kasvavat hiukset. Mulle tulisi todella raskas pää, jos laittaisin lisähiuksia, kun omiakin on niin paljon. Jotkut näkemäni pidennykset ovat kyllä olleet ihan hienojakin. Ja kiva, että sellaisillakin on nyt mahdollista saada pitkät hiukset, joilla omat hiukset ei kasva. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en tykkää, mutta mun on toisaalta hyvä sanoa, kun on niin hyvä tuuri, että omistan paksut ja pitkät, nopeasti kasvavat hiukset. Mulle tulisi todella raskas pää, jos laittaisin lisähiuksia, kun omiakin on niin paljon. Jotkut näkemäni pidennykset ovat kyllä olleet ihan hienojakin. Ja kiva, että sellaisillakin on nyt mahdollista saada pitkät hiukset, joilla omat hiukset ei kasva. :)

Eihän tää vaan tytsi ole? :whistle:

no pitääkö niistäkin olla joku mielipide? Kysynnän ja tarjonnan laki pätee erinomaisesti ja kunhan niitä lisäkehiuksia ei ole väkisin viety kenenkään päästä, niin ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
no pitääkö niistäkin olla joku mielipide? Kysynnän ja tarjonnan laki pätee erinomaisesti ja kunhan niitä lisäkehiuksia ei ole väkisin viety kenenkään päästä, niin ihan ok.

Kysyinkin vaan mielipidettä, että tykkääkö ihmiset niistä vai ei. Ovathan monet silikonirinnoistakin jotain mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän tää vaan tytsi ole? :whistle:

kuulosti siltà

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Kysyinkin vaan mielipidettä, että tykkääkö ihmiset niistä vai ei. Ovathan monet silikonirinnoistakin jotain mieltä.

jhaah silleen. Laittaisin kyllä silikoonitissit eri kategoriaan, kun siinä tarvitaan kirurgia.
Hiuslisäkkeet ja rakennekynnet ja naamapakkelit sun muut on semmosia ihan kiva-juttuja, jotka ei heilauta mun elämää jos joku semmoset ottaakin. Mulla on hiuksia sen verran, ettei oo tarvinu miettiä.
Ainoastaan jos se 500e on pois lasten ruoasta tai vaatteista, niin multa alkaa löytyä mielipidettä (vastuuttomasta rahankäytöstä).

Tykkään kyllä, jos ovat hyvät. Mulla paksut hiukset ja 2 kertaa ollut pidennys.

Joku sanoi olevan tyyristä, tottakai, jos kampaajalla käy laittamassa. itse oon käyny ite ostamassa hiukset ja netistä bongannu jonku joka on 50e:lla laittanut =)

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:

Joku sanoi olevan tyyristä, tottakai, jos kampaajalla käy laittamassa. itse oon käyny ite ostamassa hiukset ja netistä bongannu jonku joka on 50e:lla laittanut =)

Mutta miksi laittaa pidennykset, jos omat hiukset on paksut? :o Vai halusitko nopeasti pitkät hiukset? Minusta kuitenkin aidot, itse kasvatetut hiukset ovat hienommat kuin pidennykset. Mut se on vain minun mielipiteeni :)

Mä ainakin tykkäsin kovasti. Itellä on niin ohuet hiukset että oli ihan kiva piristys itellekki laittaa semmoset. Ja mielestäni oli ihan luonnollisen näköset ja moni muukin luuli niitä aidoiksi. Ja teippipidennykset oli ja ihan itekki vielä ne laitoin, tai siis mies autto :)

Mutta miksi laittaa pidennykset, jos omat hiukset on paksut? :o Vai halusitko nopeasti pitkät hiukset? Minusta kuitenkin aidot, itse kasvatetut hiukset ovat hienommat kuin pidennykset. Mut se on vain minun mielipiteeni :)

Halusin pitkät hiukset. Oma menee niin herkästi huonoksi latvoista, että useesti saa leikata huonoimpia pois, täten siis ei kerkee kovin pitkäksi oma tukka kasvamaan. Ovathan aidot toki paljon hienommat kuin tekoletti, sitä en väitäkkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Tulee vaan mieleen että mitäköhän se oma tukka tykkää siitä touhusta. Ei vissiin kovin hyväksi ole...

Ite piän mieluiten luomutukan, omat hiukset ja oma väri. :)

Mutta sinulla taitaakin olla luonnostaan paksu tukka? Muistaakseni. Minä kyllä värjään hiuksiani, en tykkää omasta väristäni.

Haluaisin ottaa, mutta raha ei riitä. Tukka on ärsyttävässä puolipitkässä vaiheessa ja haluaisin pian taas pitkät. Tässä tälläinen paksu tukka on paha, kun niitä pidennyksiäkin pitäisi laittaa paljon ja tulisi todella kalliksi.

Halusin pitkät hiukset. Oma menee niin herkästi huonoksi latvoista, että useesti saa leikata huonoimpia pois, täten siis ei kerkee kovin pitkäksi oma tukka kasvamaan. Ovathan aidot toki paljon hienommat kuin tekoletti, sitä en väitäkkään =)

Ok, no sitten ymmärrän :) Pitkien hiusten kasvattaminen on kyllä melko tylsää kun se on niin hidasta...ei ihme, että jotkut ottavat pidennykset samalla kun odottavat omien hiusten kasvamista. Niitä omia hiuksiahan pystyy kai samalla kasvattamaan? Mutta mahtaako niiden kunto kärsiä pidennyksistä? Sitä olen miettinyt.

Omaan itsekin vahvan ja erittäin paksun tukan, mutta tykkään silti aina välillä laitattaa pidennykset. Vaihtelu virkistää ja niin saan itselleni pitkän tukan hetkeksi, sillä muutoin pidän polkkaa. Ja toisekseen: oma siskoni on kampaaja, joten laittaminen ei maksa minulle kuin itse hiusten hinan, ja sisko laittaa koko pään kuntoon parissa tunnissa, samoin huolto ym on niin helppoa ettei ainakaan itse jättäisi tuon takia pitämättä. Tosin jos pitäisi maksaa normaalihinta, niin en ainkaan ihan näin usein vaihtelisi tyyliä..

Esim nyt ollaan lähdössä alpeille laskettelemaan ja haluan sinne pidennykset, tukka on silloin paljon helpompi hoitaa kun pipo päässä täytyy kuitenkin olla! Kesäisin taas kivempi olla lyhyemmässä tukassa, niin pidennytsen kanssa nämä kaikki aina onnistuu! Eikä oman tukan leikkaamista tarvitse miettiä.. :D Itse tykkään enkä voisi olla ilman! Eikä se ole kiinni hiusten paksuudesta!

Ok, no sitten ymmärrän :) Pitkien hiusten kasvattaminen on kyllä melko tylsää kun se on niin hidasta...ei ihme, että jotkut ottavat pidennykset samalla kun odottavat omien hiusten kasvamista. Niitä omia hiuksiahan pystyy kai samalla kasvattamaan? Mutta mahtaako niiden kunto kärsiä pidennyksistä? Sitä olen miettinyt.

Riippuu pidennystavasta. Itse suosin kaikkein hiusystävällisintä, missä oma hius ei kärsi ollenkaan, eli ompelupidennystä. Siinä siis omaan tukkaan tehdään vaakatasoon hyvin pieniä ranskalettejä, joihin langalla ommellaan hiusnauha kiinni.

Yhteistyössä