mitä mieltä nimistä Nyytti,Nyyti ja Nuppu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta ihan kamalia kaikki. "Kiva" olla parkymppinen nyyti tai nuppu. Tai aikuisena lääkäri, ope tai poliisi tai ihan mikä vaan nyytti. Provohan tää olikin...kai
 
Nuppu on ihana.
Monet sanovat että ei aikuiselle passaa. Mutta onhan niitä paljon uusia "muotinimiäkin" joita ei vielä vanhoilla ihmisillä ole. Esim. Jami-ukki kuulostaa nyt ehkä kummalta, mutta ei enää viidenkymmenen vuoden päästä.
 

Similar threads

Yhteistyössä