Mutta ihan kamalia kaikki. "Kiva" olla parkymppinen nyyti tai nuppu. Tai aikuisena lääkäri, ope tai poliisi tai ihan mikä vaan nyytti. Provohan tää olikin...kai
no, telkassa extrallahan on ainakin se yks parikymppinen toimittaja Nuppu. ja ihan nupunoloinenkin on hän.
Nyytikin ihan on ok, mutta nyytti on nyytti.
Nuppu on ihana.
Monet sanovat että ei aikuiselle passaa. Mutta onhan niitä paljon uusia "muotinimiäkin" joita ei vielä vanhoilla ihmisillä ole. Esim. Jami-ukki kuulostaa nyt ehkä kummalta, mutta ei enää viidenkymmenen vuoden päästä.