V
vauva tulossa
Vieras
Mä kovasti tykkään, mutta luulen että se saa murskatuomion muualla (esim. täällä), enkä tieten tahtoen halua antaa lapselle nimeä josta kaikki kauhistuu.
Entä miellättekö Kuuran tytön vai pojan nimeksi?
Entä miellättekö Kuuran tytön vai pojan nimeksi?