Mitä mieltä nimestä Kuura?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva tulossa

Vieras
Mä kovasti tykkään, mutta luulen että se saa murskatuomion muualla (esim. täällä), enkä tieten tahtoen halua antaa lapselle nimeä josta kaikki kauhistuu.

Entä miellättekö Kuuran tytön vai pojan nimeksi?

Kuuraparta... ???? Poika tulee mieleen. En laittais ite. Mut hei, jos itse tykkäätte niin laittakaa, koska jokaisesta nimestähän saa väännettyä jotain liikanimeä. Ja nykyään on kaikilla "harvinainen" nimi, tavis nimiä on paljon vähemmän, joten se on jo oikeestaan harvinaista jos joku antaa tavisnimen..

ei ikinä mitään KUURAA..vaikka nimi ei tätä olekkaan niin silti tulee mieleen joku kura, rapa, lika tai kalja..älkää vaa kysykö miksi!??! :-D laita mieluumin kuurankukka :D ois paljon nätempi älä ihmeessä pelkkää kuuraa yöks..toki toiseks nimeks vois pistää ei muuten!!

Ap kiittää kommenteista. Poika meille on tulossa ja pojannimeksi itse miellän Kuuran. Mietityttää vaan sen "kylmyys", mutta toisaalta eihän juuri kukaan Lumin tai Pyrynkään kylmyyttä jää miettimään.

En haluaisi lapselle liian erikoista nimeä, mutta Kuura miellyttää mua kovasti. Samoin Viima, mutta se lienee vielä harvinaisempi.

Mikäs sopisi Kuuralle toiseksi nimeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ap kiittää kommenteista. Poika meille on tulossa ja pojannimeksi itse miellän Kuuran. Mietityttää vaan sen "kylmyys", mutta toisaalta eihän juuri kukaan Lumin tai Pyrynkään kylmyyttä jää miettimään.

Mikäs sopisi Kuuralle toiseksi nimeksi?

Oot muuten ihan oikeassa! En ole koskaan ajatellut Lumia tai Pyryä ns. kylmänä nimenä.

Kuura Kaspian tai Kuura Kasimir olisi kiva nimi mun mielestä :)