Mitä mieltä nimestä Kiira?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle tulee mieleen kolme asiaa :Kyra Kyrklund , Tiira ja kiire
Ainakin näin äkkisältään. En ole pahemmin aiemmin kiinnittänyt nimeen mitään huomiota, joten siksi ehkä tällaiset mielikuvat.
 
Tästähän tulee välittömästi mieleen Kiira Korpi, eikä kukaan täällä sitä ole maininnut???:D:D Käsittämätöntä. Mutta mitä tulee itse nimeen niin mielestäni oikein hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö siis wtf:
Tästähän tulee välittömästi mieleen Kiira Korpi, eikä kukaan täällä sitä ole maininnut???:D:D Käsittämätöntä. Mutta mitä tulee itse nimeen niin mielestäni oikein hyvä.

Meillä on Kiira-tyttö ja ai kiesus että oon saanu MONTA kertaa selittää, että ei, nimi ei tule Kiira Korven mukaan vaan juontaa juurensa mun lapsuudestani ja silloisesta tuttavuudesta, pienestä pellavapäisestä tytöstä jonka nimi oli Kiira :) Mutta moni tosiaan yhdistää heti tuohon Kiira Korpeen.. Tosin, ei se mikään tylsä juttu ole, onhan hänkin kaunis neitokainen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
mulle tulee mieleen kolme asiaa :Kyra Kyrklund , Tiira ja kiire
Ainakin näin äkkisältään. En ole pahemmin aiemmin kiinnittänyt nimeen mitään huomiota, joten siksi ehkä tällaiset mielikuvat.

USKOMATONTA!!!:D:D:D:D:D Siis sulle tulee nimestä Kiira ennemmin mieleen ratsastaja Kyra Kyrklund kuin taitoluistelija Kiira Korpi. hhahahahahahah
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Kiira tunnetaan sukunimenä, mutta miksipä ei myös etunimeksi kävisi. Kivalta kuulostava nimi, jota voinee käyttää sekä tai tytölle.
Piti olla: voinee käyttää pojalle tai tytölle.

Totta.. Mutta miehen nimenä ei ole IKUISUUTEEN käytetty :) Ja kokonaisuudessaankin alle viidellä miehellä ollut tämä nimi :)
 

Yhteistyössä