Mitä mieltä nimestä Kiia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään! Yksi vaihtoehto mun esikoisen nimeksi, mutta ei tullut kuitenkaan... Ja naapurissa asuu vallan ihana 2v. Kiia-tyttö, eli ei mitään pahaa sanottavaa ko. nimestä eikä mitään negatiivista mielikuvaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiian äiti:
Noh, jotka sanotte että nimestä tulee auto mieleen niin laittakaas niiden omien täydellisten Nico-Jessicoiden nimiä kehiin.

Yhyy yhyy, kylläpä nyt itkettää. Olis kannattanut valita parempi nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tykkää. Inkan pikkusiskoksi sopisi

Aura
Kaisla
Inari
Milka

No mut Aura on juustoa, ja kaisloja on vedessä, ja inari on järvi sekä paikkakunta ja milkasta nyt muuten vaan tulee mieleen joku maitotyttö.
Eli näin, jos samaa rataa mennään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aura
Kaisla
Inari
Milka

No mut Aura on juustoa, ja kaisloja on vedessä, ja inari on järvi sekä paikkakunta ja milkasta nyt muuten vaan tulee mieleen joku maitotyttö.

Mieluumin järvi tai kasveja tai vaikka herkkujuusto nimestä mieleen kuin metallimöykky...

Aura
Kaisla
Inari
Milka

No en mä sanonut mitään, että auto tulee mieleen. En vaan tykkää Kiia-nimestä.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Aura
Kaisla
Inari
Milka

Mieluumin järvi tai kasveja tai vaikka herkkujuusto nimestä mieleen kuin metallimöykky...

Siitäkin voi olla kahta mieltä onko aura herkkujuustoa. Homejuustoa, yäk.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiian äiti:
Noh, jotka sanotte että nimestä tulee auto mieleen niin laittakaas niiden omien täydellisten Nico-Jessicoiden nimiä kehiin.

Joo kyllähän Kiia on ihan eri maata kun nuo typerät Nicot ja Ticot, Jessiinat ja Jessicat. YÖKS!!! Kiia vielä menettelee.

Mä tykkään. Ei ole ihan tavallinen. On pirteä. Kiva nimi .

Nyt niitä on ollut enemmän aikanakin kouluissa kuulee. Ehkä se "buumii oli antaa k.o. nimeä noin kymmenen vuotta-viisi vuotta sitten.

Itse mietin nyt, että onko Kiia tosiaan niinkin ikävä/ärsyttävä nimi sillä oma nimeni on kuitenkin Kiia ja olen aina pitänyt nimestäni koska näytän mielestäni ihan Kiialta. Mutta ehkä sitten olen ”auto” kun kaikki täällä niin väittää.”Minulla tulee ihan mieleen auto!”