Mitä mieltä näistä verhoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja landelta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ajattelin että tuo voilee vähän pehmentää tuota toista verhoa.
Eilen ompelin nuo ja nyt vähän tuntuu että nuo on liian synkät,ei vaan viittis joka päivä verhoja vaihtaa...Kyllä on vaikeeta miettii mitkä verhos sopis parhaiten.Meillä valkeat sohvat ja valkea matto ja muut huonekalut pyökkiä/kirsikkaa.

Kauniit verhot, mutta laittaisin tuon ohuemman verhon taaempaan kiskoon paksumman verhon taakse hiukan. TUmmanruskea, vaaleansininen, tummansininen... NOita itse yhdistäisin sisustuksen väreihin. Noihin verhojen väreihin voi mielestäni yhdistää moniakin eri värejä sisustuksessa. Makuasia. :)

Mä laittaisin tuon ohuemman verhon tuonne taakse. :)

Nätit on ja ei yhtään synkät. Jos teillä muuten on vaaleeta, laita jotain lämmintä piristysväriä. Esim. tuolla yllämainittu terrakotta olis hyvä. ...ja sitten voihan sen lämpimän kera laittaa jotain kylmääkin väriä ihan vaan yhden/kaks tyynyä esim. pirteä "havun" vihreä (ei se synkkä versio).

Mä tykkään. Jos teillä vaaleat soffat ja muu sisustus, hanki vaikka tummempaa ruskeaa ja tuota terrakottaa ja vaikka turkoosia tyynyjen ja shaalien muodossa?

Mullakin ennen ollut vain ainoastaan voileeverhoja ikkunassa,mut muut ovat sanoneet että on niin laimean näköistä.Pitää miettiä taas talveksi uutta trendiä :) Tää on just tätä että mikään ei tunnu käyvän tähän ikkunaan..heh

Yhteistyössä