Mitä mieltä näistä rattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Järkyttäviä!
Pegit on laadukkaat mutta apua minkä hintaiset ja tolla kuosilla :headwall:
Tolla hinnalla sais käytetyt yhdistelmät!

En huolis minäkään kumpiakaan!

Saisi yhdistelmät, mutta minkälaiset ja kuka ylipäänsä haluaa niitä rohjakkeita ostaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Onks Peg Peregot yleensäkin hyviä rattaita jos edullisemmin saa kun tuo 70?? Lähinnä nyt Pliko P3 vai mikä se nyt olikaan...

On hyvät, yhdet parhaimmista. Maksaisin 70? ja enemmänkin jos rattailla ei ole hirveästi ikää.

Meillä on kuusi vuotta vanhat ja edelleen priimakunnossa. Loistavat lentomatkoilla ja tukevammat kuin normaalit muovirattaat, silti kevyet, kasautuu helposti ja pieneen tilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saisi yhdistelmät, mutta minkälaiset ja kuka ylipäänsä haluaa niitä rohjakkeita ostaa :D

Ei käytetty tarkoita että tarviis olla rohjakkeet..?
Itse olen hirveä vaunu-hifistelijä ja mä järkytyn jatkuvasti kun lueskelen täältä että minkälaisiin romuihin porukka rahojansa hassaa...

Mun mielestä matkikset on muutenkin niin järjettömän huonot, saman asian ajaa phil&teds vibet jotka menee jopa pienempään kasaan kuin suurin osa markkinoilla olevista matkiksista.

Mun mielestä noi on vaan aivan järkyttävän näköiset, vaikka ois kuinka laadukas runko. Kuluneet ja aikansa eläneet.

Eikö Pegit maksa uutena 200-300?? Kuosia olennaisempi tieto on rattaiden ikä.

Juu, Pegit maksaa halvimmilla 250? uutena.

googlella löyty heti ekasta paikasta jo halvemmalla:
http://www.muksutalli.fi/tuote/82/pegperego-pliko-p3

ja esim nämä:
http://kaksplus.nettimarkkina.com/peg-perego-pliko-p3-matkarattaat/732908?updtFav=Y

olis jo aivan eri juttu kuin noi ap:n linkitämät!

Entäs nää?

http://salattu.huuto.net/kohteet/graco-mosaic-matkarattaat-ei-hv/139813899

Nää on ainakin jo paljon siistimmät! Hinta ei sais kovasti nousta, varsinkin jos joutuis vielä postimaksut maksamaan.

Noi alemmat on taas aivan järkyt ja kulahtaneet :headwall:

Itse olen hirveä vaunu-hifistelijä ja mä järkytyn jatkuvasti kun lueskelen täältä että minkälaisiin romuihin porukka rahojansa hassaa...

Mun mielestä matkikset on muutenkin niin järjettömän huonot, saman asian ajaa phil&teds vibet jotka menee jopa pienempään kasaan kuin suurin osa markkinoilla olevista matkiksista.

Mun mielestä noi on vaan aivan järkyttävän näköiset, vaikka ois kuinka laadukas runko. Kuluneet ja aikansa eläneet.

Ai ne pitää olla trendikkäät, olikin siitä kiinni. Vibet on mun mielestä kamalan näköiset, olkoon esim. Pegit kuinka vanhanaikaiset tahansa. Eikö ne sitä paitsi maksa yli 700, pelkät rattaat :D Minä taas ihmetteln kuka pistää tonnin yksiin rattaisiin kun samalla hinnalla saa esim. todella hyvät ja pienet kuomurattaat ja hyvät matkarattaat päälle.

Ai ne pitää olla trendikkäät, olikin siitä kiinni. Vibet on mun mielestä kamalan näköiset, olkoon esim. Pegit kuinka vanhanaikaiset tahansa. Eikö ne sitä paitsi maksa yli 700, pelkät rattaat :D Minä taas ihmetteln kuka pistää tonnin yksiin rattaisiin kun samalla hinnalla saa esim. todella hyvät ja pienet kuomurattaat ja hyvät matkarattaat päälle.

Ei mustakaan rattaiden tarvii olla trendikkäät. Voi Vibet oli mulle ihan uus tuttavuus ja kävin kattoo googlella kuvia. Voi kauhistus miten järkyn näköset rattaat!

Yhteistyössä