Mitä mieltä, nainen huijaa itsensä raskaaksi pariinkin otteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiri joka on harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiri joka on harmaa

Vieras
Kertoo syövänsä pillereitä, mutta todellisuudessa ei syö. Raskaudesta ei kerro miehelle, mies itse huomaa, että nainen vatsa on pyöristynyt ja nainen myöntää raskauden vasta kun mies sitä tajuaa kysyä. Tällöinhän raskaus on jo aika pitkällä :/

Toinen huijaus sattuu melkolailla samalla tavalla (ei kuitenkaan sano syövänsä pillereitä, mutta jotain muuta) En viitsi tarkemmin kertoa, etten paljastu.

No, sitten erotaan. Mies alussa tapaa lapsia, silloin kun naiselle sopii. Varoitusaika saattaa olla tunti. "Tunnin päästä tuon lapset"

Tapaamiset harvenee, nainen syöttää lapsille isästä kaikkea paskaa, kertoo että teillä ei ole isää jne

Mies löytää uuden naisen ja tämän jälkeen lapsia ei ole näkynyt (erosta kuitenkin paljon aikaa) Huijaa vielä yksinhuoltajuudenkin. Elatusmaksut kyllä kelpaa ja tekeekin kaikkensa, jotta mies joutuisi maksamaan mahdollisimman paljon.

Lasten tapaaminen äidin vuoksi erittäin hankalaa, laittaa vastaan kaikin tavoin.

Miehen asenne on ollut, ettei haluaisi lapsia ollenkaan.

Mitä mieltä sinä olet? Pitäisikö miehen tehdä kaikkensa, jotta saisi näitä lapsia nähdä, vai antaa vain olla?

Henkilön, joka käyttäytyy kuten aapeen tarinan nainen, täytyy olla mielenterveysongelmainen. Varmaan vaikeaa olla isä noissa olosuhteissa. Mitä liikkuu naisen mielessä, kun juonittelee itsensä raskaaksi ja salaa tilansa parisuhteessa?

No voi hemmetti! TUo on miehen syy! Miehen ei pidä luottaa naisten e-pilsuihin, koska niiitten kans on niin helppo huijata.
Jos asenne on, että ei ikinä halua lapsia, niin sitten käyttää kymmentä kumia päällekäin ja itse huolehtii niitten tuhoamisen.

No parisuhteessa nyt kuuluu luottaa siihen kumppaniinsa.

Kyse on minun miehestäni ja itse en ainakaan pidä sitä minään, ettei mies näe lapsiaan. Tiedän kuinka vaikeeta se osaa olla. Miten olet isä, jos äiti käyttäytyy noin?

Synttärilahjat kyllä kelpaa, jos ne on tarpeeksi kalliita. Jos vie jotain tavallista, äidin suusta saattaa hyvin kuulua, että ei tartte tuollaisia tuoda tänne.

Ei vain jaksa, jos mä en jaksa niin en yhtään ihmettele jos mieskään ei jaksa. Joku saattaa kieroon katsoa, kun ei omia lapsiaan tapaa, mutta kyllä tuo ne tänne ottaisi mieluusti, paha vain ottaa :/

: / Aika kurja tilanne!
Lasten kannalta tietysti olisi hyvä jos mies saisi edes jonkin verran pidettyä yhteyttä lapsiinsa. Sittenhän kun lapset on isompia niin voivat jo itsekin vaikuttaa tapaamisiin eikä tämä äiti pysty päsmäröimään niin paljoa.

mistäähän sä tiedät sen että se nainen on huijannut? mitäpä jos se onkin mies joka huijaa sua?

ja ex käyttäytyy tuolla tavalla koska tää sun ukkos on luvannut sille "kuun taivaalta" ja sitte lähtikin toisen matkaan kun huomas että eihän se kotileikki ollutkaan niin kivaa?

10v sitten silloinen mieheni(esikoiseni isä) vokotteli kaveriani puhelimessa,kun minä olin kaverin vieressä ja kuulin puhelun(mies ei siis tiennyt että ollaan vanhoja kavereita tuon naisen kanssa) mies tän puhelun aikana kertoi että hänen ex odottaa lasta,ei siinä lapsessa mitään mutta kun se ex akka on hullu! yms. lupasi kuun taivaalta tällekkin naiselle.

no en ollut ex vielä,enkä hullu. mutta mies oli kyllä tuon jälkeen se ex. kjatko msuta paskan puhumsita suvulleen ja muillekkin,eikä oo lastaan tavannut, syyttää epäilemättä siitäkin minua.. vaikka ite on valinnut asian. en toki pistä vastaan,mulle sopii mainiosti että sellainen "miehen" malli puuttuu.. mutta harmittaahan se lapsen puolesta

No mies ei lähtenyt kenenkään toisen matkaan. Me tavattiin vuosia myöhemmin kun olivat jo eronneet.

Ja kyllä, nainen on huijannut itsensä raskaaksi. TIEDÄN tämän. Mies ei ole ainoa joka näitä juttuja mulle kertoo tuosta naisesta

jokatapauksessa lapset on syyttömiä ja jos isä suhde loppuu niin ajatus on että isä hylkäs.. Hullu äiti mutta jos isä ei edes yritä, aiheuttaa sekin lapsille mileipahaa.

Tää on niin kakspiippuinen juttu. Äiti koko lasten iän tolkuttanut sitä miten paska isä on ja heillä ei kuulemma ole edes isää. Ajatteleeko lapset, että isä hylkäsi vai ajattelevatko he, että heillä ei tosiaan ole edes koko isää.

Lapset on jo koululaisia, mies on aikoinaan yrittänyt, kovasti onkin.

Nainen käyttäytyy ku kuuhullu. Vaikka periaatteessa ymmärrän sen, että mies luovuttaa, niin toisalta en millään osaa kuvitella.

Muut jutut meni läpi, mutta miten ihmeessä voi "huijata" yksinhuoltajuuden? Ei sellaista millään yksinkertaisella höynättämisellä saa.

En tiedä voisinko seurustella sellaisen miehen kanssa joka ei tekisi kaikkeansa nähdäkseen lapsiansa. Pitäisin myös ehkä vähän yksinkertaisena ja tossukkana sellaista miestä, joka ei osaisi virallisia teitä pitkin pitää huolta omista ja lastensa oikeuksista. Ei tuollaiseen tarvitse suostua, mies on valinnut suostua siihen. Hän voisi vaatia tapaamissopimuksen ja jos sitä rikotaan, voisi vaatia täytäntöönpanoa. Hän on vapaaehtoisesti suostunut siihen, että äiti on yksinhuoltaja. Miksi?

Sen verran empatiaa kuitenkin tunnen, etten täysillä tuomitse. Esimerkiksi ystävänä voisi pysyä enkä vaivaisi ajatuksiani sillä mitä lapsilleen tekee tai on tekemättä. Mutta en välttämättä kykenisi seurustelemaan, perustamaan perhettä, kuvatunlaisen miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Mä tekisin miehenä kaikkeni, että saisin tavata lapsiani. Ottaisin yhteyttä lastenvalvojaan jne. Tosin miehellesi asialla (eli lapsilla) ei taida olla hirveästikään merkitystä, ei kukaan nimittäin tervejärkiseltä ihmiseltä voi huijata yksinhuoltajuutta. Miehesi on tehnyt siinä tietoisen valinnan ja ilmeisesti on jo siinä kohtaa päättänyt, etteivät hänen omat lapsensa merkitse hänelle juuri mitään. Mä en voisi seurustella tuollaisen miehen kanssa, joka on hylännyt omat lapsensa, enkä todellakaan edes harkita lasten tekemistä hänen kanssaan.

Ja joo, tuo miehen ex on totaalipimeä noitten raskaaksihankkiutumisjuttujensa kanssa. Ei ihan tervepäinen tapaus todellakaan.

Mies löytää uuden naisen ja tämän jälkeen lapsia ei ole näkynyt (erosta kuitenkin paljon aikaa) Huijaa vielä yksinhuoltajuudenkin. Elatusmaksut kyllä kelpaa ja tekeekin kaikkensa, jotta mies joutuisi maksamaan mahdollisimman paljon.

Mies on jotenkin vajaaälyinen. Jokainen aikuinen mies tietää että A) seksistä seuraa lapsia ja B) huoltajuudesta ei koskaan pidä luopua vapaaehtoisesti.

No siis on "huijannut" yksinhuoltajuuden. Mies ei jaksanut enää tapella joten allekirjoitti paperit. Nainen kertoi aivan uskomattoman syyn, että miksi hänen TÄYTYY saada yksinhuoltajuus.

Mies voisi ottaa yhteyttä lastenvalvojaa jne, mutta se on NIIN kamalan ihmisen kanssa tehnyt nämä lapset, etten itsekkään varmaan lähtisi tähän. Jos kaikki asiat on niin hirvittävän vaikeita, en osaa edes kuvitella, että mitä tuo sitten olisi.

Sivusta seuranneena voin sanoa, että miehen ei ole helppoa saada lähihuoltajuutta. Ja asiaan vihkiytymättömille todettakoon, ettei Suomessa huoltajuusasioissa aseteta vanhempia "paremmuusjärjestykseen", ainoastaan arvioidaan kummankin kykyä ylipäätään huolehtia lapsesta. Eli vaikka sisäisesti arvioisitte kouluarvosanoin toisen vanhemman olevan ysin arvoinen vanhemmuudessaan ja toinen olisi seiskan tai kutosen tasoa niin molempien katsotaan olevan kykeneviä vanhemmuuteen ja muut seikat määrittävät sen, kummalle huoltajuus menee.

Niin moni asia voi rasittaa vanhempien välejä, että toinen joutuu luovuttamaan vaikka ihan lasten parhaaksi. Voi myös tehdä kipeää olla väleissä, jos jokainen tapaaminen menee siihen, että yrittää purkaa toisen vanhemman asettamia ajatusmyrkkyjä lapsesta.

ja mies tietenkin uskoi tuon uskomattoman syyn, että miksi nainen tarvitsee yksinhuoltajuuden. Eipä sillä miehelle sinänsä merkitystä ole onko yksinhuoltajuus vai yhteishuoltajuus.

Ja se on aivan eri asia harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on ehkäisy ja siitä huolimatta tulee raskaaksi, tällöin ketään ei ole huijattu ja asia on vahinko.

Tietää mies nytkin, että kun harrastetaan seksiä, niin voin tulla raskaaksi. Mutta minulla ON ehkäisy. Jos nyt vahinko käy, niin sitten se käy ja asiaa mietitään sitten.

[QUOTE="alkup.";28352360]No siis on "huijannut" yksinhuoltajuuden. Mies ei jaksanut enää tapella joten allekirjoitti paperit. Nainen kertoi aivan uskomattoman syyn, että miksi hänen TÄYTYY saada yksinhuoltajuus.

Mies voisi ottaa yhteyttä lastenvalvojaa jne, mutta se on NIIN kamalan ihmisen kanssa tehnyt nämä lapset, etten itsekkään varmaan lähtisi tähän. Jos kaikki asiat on niin hirvittävän vaikeita, en osaa edes kuvitella, että mitä tuo sitten olisi.[/QUOTE]

Tuo kuullostaa täysin selittelyltä miehen omalle käytökselle, ei kukaan vapaaehtoisesti lastensa näkemisestä luovu.
Oletko itse vanhempi? Jos olet niin tiedät ettei jaksamisen takia luovut omien lastensa tapaamisesta.

yksinhuoltajuus ei ole sama asia kuin tapaamisoikeus. huoh

Mies on aikoinaan tapellut lasten tapaamisesta. Jotkut ihmiset vaan osaavat olla NIIIN vittumaisia teoissaan ja sanomisissaan. Kun ei tule mitään lasten tapaamisesta, niin kiero muija tämä on, että keksii aina jotain

[QUOTE="alkup.";28352376]Ja se on aivan eri asia harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on ehkäisy ja siitä huolimatta tulee raskaaksi, tällöin ketään ei ole huijattu ja asia on vahinko.[/QUOTE]

Jos harrastaa seksiä ilman kumia ja laittaa siemenet vakoon on täysin turha itkeä kun nainen pamahtaa paksuksi.

[QUOTE="vieras";28352419]Jos harrastaa seksiä ilman kumia ja laittaa siemenet vakoon on täysin turha itkeä kun nainen pamahtaa paksuksi.[/QUOTE]

Kurja jos olet tuota mieltä. Itse olen aivan toista mieltä.

Seksi kuuluu parisuhteeseen, lapset ei välttämättä kuulu, ellei niitä halua. Vahinkoja sattuu ja sitten mietitään, että mitä tehdään jos niin pääsee käymään.

Aivan tarkoituksella on tehnyt kaiken, koska ei ole raskaudesta edes kertonut ennenkuin se on selvästi näkynyt. Odottanut varmaan ihan tarkoituksella vähintään sen 3kk, ettei voi aborttia enää tehdä

Nainen on yksinään nämä lapset halunnut ja näköjään aivan yksinään haluaa heidät kasvattaa myös

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;28352405:
Tuo kuullostaa täysin selittelyltä miehen omalle käytökselle, ei kukaan vapaaehtoisesti lastensa näkemisestä luovu.
Oletko itse vanhempi? Jos olet niin tiedät ettei jaksamisen takia luovut omien lastensa tapaamisesta.

Epäilenpä, ettet ole ollut asian kanssa kovin tiiviisti tekemisissä. Tiedän yhdenkin tapauksen, jossa juttu venyi oikeudessa vuosia. Kun näki isän ja pojan yhdessä, ei ollut epäilystä siitä etteikö isä välittäisi lapsestaan, mutta erosta katkeroitunut äiti ei halunnut antaa mitään myönnytyksiä. Hyvä vanhempi saattaa joutua luovuttamaan, jos pitkälliset vanhempien väliset riidat ja esim. erilaiset oikeuden vaatimat toimenpiteet rasittavat lasta (jonka etua hyvä vanhempi ajattelee) kohtuuttomasti. Vähän huonompikin vanhempi yksikseen voi olla asiaa analysoiden parempi kuin vuosien sotatila, joka näkyy lapsen stressinä ja muuna oireiluna.

[QUOTE="alkup.";28352416]yksinhuoltajuus ei ole sama asia kuin tapaamisoikeus. huoh

Mies on aikoinaan tapellut lasten tapaamisesta. Jotkut ihmiset vaan osaavat olla NIIIN vittumaisia teoissaan ja sanomisissaan. Kun ei tule mitään lasten tapaamisesta, niin kiero muija tämä on, että keksii aina jotain[/QUOTE]

No onko mies ollut yhteydessä sosiaaliviranomaisiin? On olemassa tapauksia jossa lähihuoltajuus on siirretty koska alkuperäinen lähi on harrastanut tuota vieraannuttamista. Joo, pitää olla jämäkkä. Joo, se on vaikeeta.

Mutta näin äidin näkökulmasta... Omat lapset on se kaikkein tärkein tässä maailmassa. Mun on vaikea kuvitella jatkavani elämääni tietäen, että mulla on elossaolevia lapsia joita en tapaa. Jos olen valmis uhraamaan lasteni vuoksi henkeni, niin enkö olisi valmis taistelemaan saadakseni nähdä heitä?

Kaikki eivät ajattele näin ja ehkä se on ihan ok, eihän ap:n mies lapsia halunnut alunperinkään. Mutta minä en kykenisi seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa jolle se olisi ihan ok.

No itse ainakin olen tietoinen siitä, miten nuo huoltajuuskuviot menevät ja olen myös selvillä siitä, ettei tapaamisoikeus liity huoltajuusmuotoon. Mutta kyllä sun ap pitäisi suhtautua tervellä järjellä noihin miehen juttuihin yksinhuoltajuuden huijauksesta (ja joo, jotkut muut ovat kertoneet samaa, mutta he ilmeisesti kuulleet tarinan mieheltäsi?) ja siitä, ettei jaksa tapella tapaamisoikeuksista. Voi toki olla, että asiat ovat juuri niin kuin miehesi on kertonut, mutta voi myös olla niin, että mies on kaunistellut versiotaan omaksi edukseen. On nimittäin kokemusta miehistä, jotka myöhemmin katuvat välinpitämättömyyttään lapsiaan kohtaan ja tuon katumuksen ja tietynlaisten häpeäntunteiden ajamana kääntävät kaiken lasten äidin syyksi. Eli siis kertovat, että heitä on huijattu huoltajuusasioissa ja lasten äitiä syytetään tapaamisten mahdottomaksi tekemisestä, vaikka oikeasti kyse on ollut siitä, ettei miestä alunperin olisi koko juttu voinut vähempää kiinnostaa.

Sellanen pointti vielä, että jos se lasten äiti kerran on joku kauhea seinähullu (niinkuin kirjoituksestasi saa kuvan), niin onko se sitten kovin terve elinympäristö lapsille. Sitä suuremmalla syyllä taistelisin lapsista (edes siitä tapaamisoikeudesta ja sen oikeasta ja säännöllisestä toteuttamisesta).

Oltiin jo yhdessä kun "huijasi" huoltajuuden. Kertoi siis tän uskomattoman jutun (kuulin ihan itse) minkä takia tarvitsee huoltajuuden. Itsekkään en siinä vaiheessa näistä jutuista tiennyt yhtään mitään, jotta olisin voinut neuvoa, sain itsekkin sen käsityksen että ehkä se asia on sitten vain näin.

Ja ei, nämä muut ihmiset eivät ole kuulleet juttuja mieheltäni vaan aivan toista kautta. Sossut on mukana heidän elämässään, saa tukea kyllä. Sossuillekkin selittänyt ummet ja lammet miehestä. Lähde tässä sitten taistelemaan tapaamisista. Lapsille puhuttu jo vuosikaudet sontaa isästä, tuskin lapsetkaan ajattelevat kovin positiivisesti :(

Epäilenpä, ettet ole ollut asian kanssa kovin tiiviisti tekemisissä. Tiedän yhdenkin tapauksen, jossa juttu venyi oikeudessa vuosia. Kun näki isän ja pojan yhdessä, ei ollut epäilystä siitä etteikö isä välittäisi lapsestaan, mutta erosta katkeroitunut äiti ei halunnut antaa mitään myönnytyksiä. Hyvä vanhempi saattaa joutua luovuttamaan, jos pitkälliset vanhempien väliset riidat ja esim. erilaiset oikeuden vaatimat toimenpiteet rasittavat lasta (jonka etua hyvä vanhempi ajattelee) kohtuuttomasti. Vähän huonompikin vanhempi yksikseen voi olla asiaa analysoiden parempi kuin vuosien sotatila, joka näkyy lapsen stressinä ja muuna oireiluna.

Tuomariko ei antanut tapaamisoikeuksia? Niitä ei ihan kevyesti kyllä evätä...

Ei siis ole mitään mahdollisuuksia, että miehesi ja lasten äiti istuisivat vaikka lastenvalvojan kanssa yhdessä alas ratkomaan tilannetta?

Kurja juttu, jos mikään ei oikeasti onnistu. Siinä ei sitten oikein muu auta kuin toivoa sitä, että lapsille joskus isompina selviää se oikea totuus asioista ja he olisivat siinä kohtaa valmiita tutustumaan kunnolla isäänsä.

Yhteistyössä