E
ei vaan ymmärrä
Vieras
syyttäen vahinkoa ja vaatien miestä vastuuseen. Siis yksi tuttu pelkäsi tossa alkukesästä olevansa raskaana, isäehdokas olisi ollut todella nuori ja silloin siis puhui vahingosta. Kuitenkaan ei ollut raskaana mutta heti seuraavasta kierrosta oli taas käynyt "vahinko", tällä kertaa eri pojan kanssa. Pojan siksi että alaikäinen tämäkin isäehdokas. Tällä kertaa raskaus oli totta ja nyt sit on tosi loukkaantunut kun tämä poika ei olekaan asiasta innostunut ja meinaa vaatia isyystestit.
Mä olen yleensä sitä mieltä että miehien tulee kantaa vastuu, mutta tässä tapauksessa kyllä säälin tota poikaa. Nainen sanoo että kyllä olisi pojan pitänyt ajatella enne kuin paljaalta ryhtyi hommiin, mutta toisaalta nainen oli itse valehdellut syövänsä pillereitä. Tai juu, syöhän hän, aina silloin tällöin ja edellisestä kerrasta olikin jo aikaa.
Mä olen yleensä sitä mieltä että miehien tulee kantaa vastuu, mutta tässä tapauksessa kyllä säälin tota poikaa. Nainen sanoo että kyllä olisi pojan pitänyt ajatella enne kuin paljaalta ryhtyi hommiin, mutta toisaalta nainen oli itse valehdellut syövänsä pillereitä. Tai juu, syöhän hän, aina silloin tällöin ja edellisestä kerrasta olikin jo aikaa.