Mitä mieltä sinkkunaisesta joka hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vaan ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vaan ymmärrä

Vieras
syyttäen vahinkoa ja vaatien miestä vastuuseen. Siis yksi tuttu pelkäsi tossa alkukesästä olevansa raskaana, isäehdokas olisi ollut todella nuori ja silloin siis puhui vahingosta. Kuitenkaan ei ollut raskaana mutta heti seuraavasta kierrosta oli taas käynyt "vahinko", tällä kertaa eri pojan kanssa. Pojan siksi että alaikäinen tämäkin isäehdokas. Tällä kertaa raskaus oli totta ja nyt sit on tosi loukkaantunut kun tämä poika ei olekaan asiasta innostunut ja meinaa vaatia isyystestit.

Mä olen yleensä sitä mieltä että miehien tulee kantaa vastuu, mutta tässä tapauksessa kyllä säälin tota poikaa. Nainen sanoo että kyllä olisi pojan pitänyt ajatella enne kuin paljaalta ryhtyi hommiin, mutta toisaalta nainen oli itse valehdellut syövänsä pillereitä. Tai juu, syöhän hän, aina silloin tällöin ja edellisestä kerrasta olikin jo aikaa.

Ei ole ainut tuomoinen tuo sun kaverisi. Oikeesti ei kenenkään miehen kannata luottaa et nainen syö pillereitä. Ja jos syö, niin ne ei aina ehkäise lasten tuloa, varsinkin jos ei muista ottaa aina ajallaan. mun sisko sai lapsen ehkäisystä huolimatta, mut tosiaan välil unohteli.

Mutta vahingot on asia erikseen. Sen sijaan mun tuttu halus lapsen miehen kans kenet oli tuntenu vasta pari kk. söi muka piltsuja mutta eipä oikeesti syönytkään - tän mulle kännissä kerto.
no sai lapsen, mut menetti ton miehen kun mä kerroin sille miehelle kui asia on.

no mutta, jos hän alaikäsen vaatii isyystestiin niin eikös hänellekin jotain seuraamusta tule..? kun lakihan kattoo että alaikäseen ai saa sekaantua..? vai mites?

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Minkä ikäinen ystäväsi oikein on

Ei ole ystävä, enkä tiedä onko edes ihan kaverikaan. Lähinnä vaan tuttu. 23v.

ja iskee alaikäisiä poikia? Limudiskoista?

Jaa-a. Mitä olen juttuja kuullut niin hän ja kaverinsa pitävät useinkin tollaisia omia pikkubileitä joihin nämä alaikäisetkin pääsevät maistelemaan muutakin kuin limua. :( Omien juttujensa mukaan pitää itseään jonain tukihenkilönä monille nuorille ja suunnittelee opiskelevansakin joksikin nuoriso-ohjaajaksi tms.

En viitti sanoa omaa mielipidettäni tuollaisesta nuoriso-ohjaajasta.

Yhteistyössä