Mitä mieltä moniavioisuudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1/4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
harrastatteko te vaimot keskenänne koskaan tyttöjen kivaa?

Ei tietnkään. Ajatuskin kauhistuttaa ja mies on erikseen pyytänyt, että sellaista ei tapahtuisi. Hän ei hyväksy poikkeavaa seksuaalisuutta.

Ja aiemmin tässä ketjussa kerroit, että teidän kohdallanne kyse ei ole mistään uskonnosta vaan poikkeavasta seksuaalisuuden muodosta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Tottakai. asiaan ei liity mitään uskontoa. tämä on vain erilainen seksuaalisen suuntautumisen muoto.

Mutta ei homoutta kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?

Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"

Elätte siis valheessa sekä keskenänne yksityisesti, että erityisesti julkisesti. Voisi sanoa, että olet sukurutsaisessa suhteessa "isääsi".

Oletko typerys? ei hän ole oikeasti isäni!:o

eikä oikeasti edes aviomiehesi

Kukahan täällä se typerys oikein on? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
harrastatteko te vaimot keskenänne koskaan tyttöjen kivaa?

Ei tietnkään. Ajatuskin kauhistuttaa ja mies on erikseen pyytänyt, että sellaista ei tapahtuisi. Hän ei hyväksy poikkeavaa seksuaalisuutta.

Ja aiemmin tässä ketjussa kerroit, että teidän kohdallanne kyse ei ole mistään uskonnosta vaan poikkeavasta seksuaalisuuden muodosta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Tottakai. asiaan ei liity mitään uskontoa. tämä on vain erilainen seksuaalisen suuntautumisen muoto.

Mutta ei homoutta kuitenkaan.

Hyvä kun tarkensit... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?

En ymmärrä kysymystä... Mites ne lapset nyt muka mitenkään suhtautuisi...

Miks ei mua yllätä yhtään:D? Joo, lapsethan ei ikinä mitään ajattele eikä kysele, saatikka että mitään vertailis. Joo, toi on mun mummi ja toi on mun täti, toi sisko. Juu, isi nukkuu kaikkien niitten kans;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?

En ymmärrä kysymystä... Mites ne lapset nyt muka mitenkään suhtautuisi...

miten 1., 2. ja 3. vaimon lapset kutsuvat sinua ja muita kuin omaa äitiään? mitä lasten kaverit sanovat kylään tullessaan kun talossa on liuta lapsia ja äitejä, jotka kaikki asuvat siellä - ja vain yksi iskä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Miks ei mua yllätä yhtään:D? Joo, lapsethan ei ikinä mitään ajattele eikä kysele, saatikka että mitään vertailis. Joo, toi on mun mummi ja toi on mun täti, toi sisko. Juu, isi nukkuu kaikkien niitten kans;).

Äläkä unohda että se isi nukkuu myös niitten koiran kanssa. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?

En ymmärrä kysymystä... Mites ne lapset nyt muka mitenkään suhtautuisi...

miten 1., 2. ja 3. vaimon lapset kutsuvat sinua ja muita kuin omaa äitiään? mitä lasten kaverit sanovat kylään tullessaan kun talossa on liuta lapsia ja äitejä, jotka kaikki asuvat siellä - ja vain yksi iskä?

Nimellä kai... Tai minua nyt ainakin, kun eivät ole vielä tottuneet tapaani pitää kuria... Mutta siis en ymmärrä, että aina hohkataan tyyliin, että lapset kärsii... Ei lapset mitään kärsi, lapset sopeutuu.
 
kuinka hoidatte ruokatalouden? ostaako jokainen vaimo itelleen ja muksuilleen ruuat vai ostatteko kaikille yhteiset purtavat? syöttekö kaikki yhdessä vai jokainen omassa huoneessaan erikseen? (et muuten vielä vastannut edes siihen, miten asutte )
 
Täytyy kyllä sanoa, että mies oli aika masentunut tuosta kolmosvaimostaan, kunnes tapasi minut. Vaikk nyt hän on sanonut, että kolmosvaimon siivoustaitoja tarvitaan, kun ykkösvaimo on ollut vähän flunssainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kuinka hoidatte ruokatalouden? ostaako jokainen vaimo itelleen ja muksuilleen ruuat vai ostatteko kaikille yhteiset purtavat? syöttekö kaikki yhdessä vai jokainen omassa huoneessaan erikseen? (et muuten vielä vastannut edes siihen, miten asutte )

Yhteiset tietysti. meillä on yhteinen tili.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Musta tää ei kyllä yllä vuoden parhaaksi, vaikka viihdyttävä toki onkin. Kyllä se peppupano-ketju on vielä parempi. :laugh:

No tämä on paras näkemistäni tähän saakka, en nimittäin ole kovin vakituinen palstailija. Mutta nyt osuin lukemaan hyvänä päivänä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?

En ymmärrä kysymystä... Mites ne lapset nyt muka mitenkään suhtautuisi...

miten 1., 2. ja 3. vaimon lapset kutsuvat sinua ja muita kuin omaa äitiään? mitä lasten kaverit sanovat kylään tullessaan kun talossa on liuta lapsia ja äitejä, jotka kaikki asuvat siellä - ja vain yksi iskä?

Nimellä kai... Tai minua nyt ainakin, kun eivät ole vielä tottuneet tapaani pitää kuria... Mutta siis en ymmärrä, että aina hohkataan tyyliin, että lapset kärsii... Ei lapset mitään kärsi, lapset sopeutuu.

Siis sulla toi järjen valo vaan loistaa ihan kilometrien päähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja se onnittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Musta tää ei kyllä yllä vuoden parhaaksi, vaikka viihdyttävä toki onkin. Kyllä se peppupano-ketju on vielä parempi. :laugh:

No tämä on paras näkemistäni tähän saakka, en nimittäin ole kovin vakituinen palstailija. Mutta nyt osuin lukemaan hyvänä päivänä!

Olishan se viihdyttävää lukea se peppupanoketjukin... Harmi että se jäi multa väliin, kun en ehdi täällä kovin paljon roikkua... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Täytyy kyllä sanoa, että mies oli aika masentunut tuosta kolmosvaimostaan, kunnes tapasi minut. Vaikk nyt hän on sanonut, että kolmosvaimon siivoustaitoja tarvitaan, kun ykkösvaimo on ollut vähän flunssainen.

No onhan se hyvä, että kolmosvaimoakin johonkin tarvitaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?

En ymmärrä kysymystä... Mites ne lapset nyt muka mitenkään suhtautuisi...

miten 1., 2. ja 3. vaimon lapset kutsuvat sinua ja muita kuin omaa äitiään? mitä lasten kaverit sanovat kylään tullessaan kun talossa on liuta lapsia ja äitejä, jotka kaikki asuvat siellä - ja vain yksi iskä?

Nimellä kai... Tai minua nyt ainakin, kun eivät ole vielä tottuneet tapaani pitää kuria... Mutta siis en ymmärrä, että aina hohkataan tyyliin, että lapset kärsii... Ei lapset mitään kärsi, lapset sopeutuu.

Siis sulla toi järjen valo vaan loistaa ihan kilometrien päähän...

Joo, oikein häikäisee. Ja nimi on varmastikin "Nelonen".
 
Minkä ikäisiä ne teidän lapset on? Monta heitä on?Onko kaikki lapset vain yhden, vai onko joku muukin "vaimo" saanut lapsia?
Tuokin mietityttää, että sinun mielestäsi mies on vaan terve, jos tykkää monen näköisistä ja -ikäisistä naisista?Eli mies valehtelee jos sanoo tykkäävänsä vain vaikka tummista ja oman ikäisistään naisista?
Saatikka että sanoisi pitävänsä vain omasta vaimostaan?(siis 1+1-suhteessa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kuinka hoidatte ruokatalouden? ostaako jokainen vaimo itelleen ja muksuilleen ruuat vai ostatteko kaikille yhteiset purtavat? syöttekö kaikki yhdessä vai jokainen omassa huoneessaan erikseen? (et muuten vielä vastannut edes siihen, miten asutte )

Yhteiset tietysti. meillä on yhteinen tili.

kaikilla viidellä yhteinen? käyttekö vaimot töissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Minkä ikäisiä ne teidän lapset on? Monta heitä on?Onko kaikki lapset vain yhden, vai onko joku muukin "vaimo" saanut lapsia?
Tuokin mietityttää, että sinun mielestäsi mies on vaan terve, jos tykkää monen näköisistä ja -ikäisistä naisista?Eli mies valehtelee jos sanoo tykkäävänsä vain vaikka tummista ja oman ikäisistään naisista?
Saatikka että sanoisi pitävänsä vain omasta vaimostaan?(siis 1+1-suhteessa)

Salassa tykkää kuitenkin ihan kaikista naisista, ikään ja ulkonäköön katsomatta. Se on biologiaa, ystäväiseni.
 

Yhteistyössä