Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Aivan yksi lysti, kunhan kukaan ei lapsiin ja eläimiin sekaannu.
No ainoastaan miehellä on koira.
No hyvä, niin ainakin joku perheessänne tottelee miestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Aivan yksi lysti, kunhan kukaan ei lapsiin ja eläimiin sekaannu.
No ainoastaan miehellä on koira.
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:hmm... minusta on mielenkiintoista nähdä miten monelle tulee heti 'ei'-reaktio![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma..:Hei vaan. en lukenut kaikkia viestejä, kun mulla kiehahti, siis anteeksi vai että sekoitan tän homman miesnäkökulmalla.. Vai että 4 vaimoa.. Ajatellaanpa nyt miehen näkökulmasta. Onhan se tiesti kivaa kun on 4 rättipäivät kuukaudessa, siis joka viikko joku on pahalla päällä.. Mutta saanti on siitä huolimatta taattu.. Ite en kyllä jaksaisi tuollaista rumbaa. vai onko kyseessä tapaus jossa 1 vaimo ei enään jaksa olla haarat levällään niin mies polo hakee lohdutusta ns. huorista?? Säälittävää..todella säälittävää!! Tai sitten mies on keski-ikäinen huonosta avioseksistä kärsivä tuhkamuna, joka hakee nuoruusmuistoja teini-ikäisistä kakaroista.. Epäilen vaan koko homman todellisuutta.. Meillä se pelaa hyvin, siis sänkykammarissa, kumpikin saa sitä mitä tilaa.. ja riittävän usein..!! Se on vaan itestä kiinni miten hommansa järjestää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma..:Hei vaan. en lukenut kaikkia viestejä, kun mulla kiehahti, siis anteeksi vai että sekoitan tän homman miesnäkökulmalla.. Vai että 4 vaimoa.. Ajatellaanpa nyt miehen näkökulmasta. Onhan se tiesti kivaa kun on 4 rättipäivät kuukaudessa, siis joka viikko joku on pahalla päällä.. Mutta saanti on siitä huolimatta taattu.. Ite en kyllä jaksaisi tuollaista rumbaa. vai onko kyseessä tapaus jossa 1 vaimo ei enään jaksa olla haarat levällään niin mies polo hakee lohdutusta ns. huorista?? Säälittävää..todella säälittävää!! Tai sitten mies on keski-ikäinen huonosta avioseksistä kärsivä tuhkamuna, joka hakee nuoruusmuistoja teini-ikäisistä kakaroista.. Epäilen vaan koko homman todellisuutta.. Meillä se pelaa hyvin, siis sänkykammarissa, kumpikin saa sitä mitä tilaa.. ja riittävän usein..!! Se on vaan itestä kiinni miten hommansa järjestää...
Ei kaikille se sovi. ei kaikki miehet kykene, mähän sanoinkin, et kyse on TERVEISTÄ miehistä.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Kerropas, ap, mikä on B-suunnitelmasi, kun mies ilmoittaa tuovansa vaimon numero 5 kuvioihin? Kun osaat vain pyyhkiä pölyjä, etkä lapsiakaan aio tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Moniavioisuus ei olisi ollenkaan mun juttuni. Mutta jos joku haluaa sellaista elämäntapaa noudattaa, niin mikäpä minä olen tuomitsemaan. Onhan noita miehen kotimaassakin edelleen, vaikka laki sen on jo kauan kieltänytkin.
Niin, mäkin voisin olla moniavioisuuden puolestapuhuja. Jos se koskisikin molempia sukupuolia. Mutta kun siinä puhutaan aina vain miehen tarpeista ja haluista. Nainen unohdetaan noissa keskusteluissa aina.
Monella tämän palstan äidillä tuntuu riittävän, niin paljon hommia sen yhden sohvalla pötköttävän miehen kanssa, että neljän miehen passaaminen on varmasti jo ylivoimaista. Entä jos kaikki tulevat yhtä aikaa kipeiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:harrastatteko te vaimot keskenänne koskaan tyttöjen kivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma..:Hei vaan. en lukenut kaikkia viestejä, kun mulla kiehahti, siis anteeksi vai että sekoitan tän homman miesnäkökulmalla.. Vai että 4 vaimoa.. Ajatellaanpa nyt miehen näkökulmasta. Onhan se tiesti kivaa kun on 4 rättipäivät kuukaudessa, siis joka viikko joku on pahalla päällä.. Mutta saanti on siitä huolimatta taattu.. Ite en kyllä jaksaisi tuollaista rumbaa. vai onko kyseessä tapaus jossa 1 vaimo ei enään jaksa olla haarat levällään niin mies polo hakee lohdutusta ns. huorista?? Säälittävää..todella säälittävää!! Tai sitten mies on keski-ikäinen huonosta avioseksistä kärsivä tuhkamuna, joka hakee nuoruusmuistoja teini-ikäisistä kakaroista.. Epäilen vaan koko homman todellisuutta.. Meillä se pelaa hyvin, siis sänkykammarissa, kumpikin saa sitä mitä tilaa.. ja riittävän usein..!! Se on vaan itestä kiinni miten hommansa järjestää...
Ei kaikille se sovi. ei kaikki miehet kykene, mähän sanoinkin, et kyse on TERVEISTÄ miehistä.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"
Elätte siis valheessa sekä keskenänne yksityisesti, että erityisesti julkisesti. Voisi sanoa, että olet sukurutsaisessa suhteessa "isääsi".
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:harrastatteko te vaimot keskenänne koskaan tyttöjen kivaa?
Ei tietnkään. Ajatuskin kauhistuttaa ja mies on erikseen pyytänyt, että sellaista ei tapahtuisi. Hän ei hyväksy poikkeavaa seksuaalisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"
Elätte siis valheessa sekä keskenänne yksityisesti, että erityisesti julkisesti. Voisi sanoa, että olet sukurutsaisessa suhteessa "isääsi".
Oletko typerys? ei hän ole oikeasti isäni!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Kerropas, ap, mikä on B-suunnitelmasi, kun mies ilmoittaa tuovansa vaimon numero 5 kuvioihin? Kun osaat vain pyyhkiä pölyjä, etkä lapsiakaan aio tehdä?
En tiedä. Meillä ei kenenkään ole mitään pakko tehdä, mies on niin luvannut. ykkösvaimo hoitaa melkolailla kaiken tarvittavan. Osaanhan tehdä ruokaa ja laulaa aika hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Ei tietnkään. Ajatuskin kauhistuttaa ja mies on erikseen pyytänyt, että sellaista ei tapahtuisi. Hän ei hyväksy poikkeavaa seksuaalisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä kaikilla omat asunnot vai asutteko jossain isossa kartanossa? käyttekö töissä vai oletteko kotirouvia? miten sukulaiset, ystävät ja naapurit suhtautuvat teihin?
Olen aika nuoren näköinen, minua luulaan perheen tyttäreksi. Kakkosvaimo on miehen "sisko" ja kolmosvaimo on "anoppi"
Anoppi??? Taitaa olla aika rupsahtanut sit tuo kolmoisvaimo. Ja juu, menee vaan paremmaks. Ja perheen tyttö ilmantui nyt kummasti aikuisiällä perheeseen... Kannattais miettiä nää kommentit vähä paremmin...
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:harrastatteko te vaimot keskenänne koskaan tyttöjen kivaa?
Ei tietnkään. Ajatuskin kauhistuttaa ja mies on erikseen pyytänyt, että sellaista ei tapahtuisi. Hän ei hyväksy poikkeavaa seksuaalisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:Tottakai. asiaan ei liity mitään uskontoa. tämä on vain erilainen seksuaalisen suuntautumisen muoto.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja miten lasten kaverit? saako ne tulla teille kylään?